کد خبر: ۱۰۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

فجر در حسرت خارج از شدن از لیست نامزدهای سقوط

فجر شهیدسپاسی و ایرانجوان بوشهر در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.
به گزارش شیرازه، تیم فجر شهید سپاسی در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خانگی میزبان ایرانجوان بوشهر است. این دیدار روز سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه در ورزشگاه شهید دستغیب به داوری احمد موسوی برگزار می‌شود.

تیم فجر شهید سپاسی امسال با ناکامی‌‌های زیادی در لیگ روبه‌رو بوده و همچنان حسرت خارج از شدن از مثلت سقوط به لیگ دسته دوم به دل هوادران این تیم باقی‌ مانده است. این تیم برای خروج از این مثلث نیاز جدی به برد در بازی‌های باقی‌مانده دارد.

تیم فجر در حال حاضر با 3 برد، 8 تساوی و 11 شکست و کسب 17 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد. تیم ایرانجوان بوشهر نیز تاکنون 5 برد، 9 تساوی و 9 باخت را تجربه کرده است و در حال حاضر با 24 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. تیم سپیدرود رشت، ملوان بندرانزلی و پارس جنوبی جم به ترتیب در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

نتایج قبلی تیم فجر شهید سپاسی

تیم فجر شهید سپاسی در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول در دیداری خارج از خانه مقابل مس کرمان به میدان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. فجری‌ها در هفته دوم مقابل تیم سپیدرود رشت 2 بر یک مغلوب شدند. بودند. 

این تیم در هفته سوم مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2 بر صفر بتن به شکست داد. در چهارمین هفته لیگ دسته اول فوتبال نیز در دیداری خانگی در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل راه‌آهن یزدان به میدان رفت و در پایان با نتیجه 2 بر 2 به کار خود پایان داد. در هفته پنجم نیز مقابل اکسین البرز با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

این تیم در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه حافظیه میزبان نساجی مازندران بود که در نهایت  هر دو تیم با تساوی بدون گل به تقسیم امتیاز رضایت دادند. تیم فجر شهید سپاسی در هفته هفتم مقابل ایران‌جوان بوشهر به میدان رفت و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد. 

تیم فجر در هفته هشتم در دیداری خانگی مقابل تیم صدرنشین گل‌گهر سیرجان قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد. این تیم در هفته نهم در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل ملوان بندر انزلی بدون گل به تساوی رسید.

این تیم در هفته دهم مقابل بادران تهران به میدان رفت و در پایان با تک گلی که در دقیقه 96 دریافت کرد دست خالی از تهران به شیراز بازگشت. در هفته یازدهم نیز در دیداری خانگی یک بر صفر از خیبر خرم‌آباد شکست خورد. در هفته دوازدهم با همین نتیجه مغلوب پارس جنوبی جم شد.

تیم فجر در هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان به میدان رفت و در پایان بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد. در هفته چهاردهم مقابل که در وتقع روز تقابل قعرنشینان بود مقابل استقلال اهواز به تساوی یک بر یک رضایت داد.

این تیم در هفته پانزدهم در دیداری خانگی مقابل خونه به خونه مدعی رفت و در دیداری جذاب 2 بر صفر میهمان خود را شکست داد و بعد از 15 هفته طعم پیروزی را چشید. در هفته شانزدهم نیز فولاد یزد را با همین نتیجه شکست داد.

تیم فجر در هفته هفدهم مقابل آلومنیوم اراک به تساوی یک بر یک دست یافت. در هفته هجدهم 2 بر صفر مغلوب مس کرمان و هفته نوزدهم 2 بر صفر مغلوب سپید رود رشت شد.

این تیم هفته بیست و یکم مقابل راه آهن یزدان به تساوی یک بر یک دست یافت. هفته بیست و سوم مقابل نساجی مازندران یک بر صفر پیروز شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان