کد خبر: ۱۰۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

عنوان سومی تیم کشتی لارستان در پیکارهای چندجانبه فسا

تیم کشتی شهید مسعود جاهدی لارستان عنوان سومی پیکارهای کشتی چندجانبه فسا را از آن خود کرد.

به گزارش شیرازه، تیم کشتی شهید مسعود جاهدی لارستان عنوان سومی پیکارهای کشتی چندجانبه فسا را از آن خود کرد.

علی اکبر عسکرپور سرمربی تیم کشتی شهید مسعود جاهدی لارستان با اعلام این خبر، گفت: تیم کشتی شهید مسعود جاهدی لارستان با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز پس از تیم‌های فسا و جهرم بر سکوی سوم رقابت‌های چندجانبه کشتی جام جهان‌پهلوان تختی قرار گرفت.

وی افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و به میزبانی فسا برگزار شد که محمد حسینا، محمدرضا عسکرپور و علیرضا باقریان با غلبه بر تمامی رقبای خود، عنوان نخست را از آن خود کردند.

عسکرپور ادامه داد: همچنین محمدصالح رضایی مدال نقره را بر گردن آویخت و ابراهیم ملتفت، حسین قاسمی‌فرد و حسین فتحی نیز مقام سوم را کسب کردند.

سرمربی تیم کشتی شهید مسعود جاهدی لارستان تصریح کرد: حسن امین‌پور و داود عسکرپور به‌عنوان مربی، هدایت کشتی‌گیران تیم شهید مسعود جاهدی لارستان را بر عهده داشتند و عبدالحمید رضایی و عبدالنبی عسکری‌زاده سرپرست این تیم بودند.

عسکرپور در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های چندجانبه کشتی جام جهان‌پهلوان تختی گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر با شرکت بیش از 150 کشتی‌گیر در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و 6 تیم شهید مسعود جاهدی لارستان، استهبان، جهرم، ارسجان و دو تیم از فسا در مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان فسا برگزار شد.

منبع:  لادستان

نظرات بینندگان