کد خبر: ۱۰۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

مدیری که نیامده رفت؛ چه آمدنی، چه رفتنی / سیاست زدگان سپیدانی چشمتان روشن

رئیس اداره ورزش وجوانان سپیدان که به تازگی کار خود را شروع کرده بود و هنوز جوهر امضاء حکمش خشک نشده بود در نهایت ناباوری، استغفا داد.

به گزارش شیرازه، پس از کش و قوس های بوجود آمده در راس اداره ورزش وجوانان سپیدان و تودیع سیاسی بیژن احمد پور و معارفه چراغ خاموش جاوید منصوری؛ این مدیر غیر بومی که حتی یک هفته هم در اداره حضور نداشت! در نهایت ناباوری، پس از ۴۵ روز ریاست ظاهری؛ استغفا داد تا رکورد کتاب گینس را در مدت ریاست به نام خود ثبت کند!

درست دو هفته قبل بود که آئین تجلیل از بیژن احمد پور رئیس تودیع شده اداره ورزش وجوانان در غیاب جاوید منصوری برگزار شد. در آن مراسم پیشکسوتان ورزش سپیدان نسبت به عدم حضور جاوید منصوری در اداره ایی که بیشترین مخاطب جوان را دارد؛ اعتراضات گسترده ایی داشتند که بنا به جو شهرستان از رسانه ایی کردن آن چشم پوشی کردیم!

این استعفای زود هنگام که مسلما جریانات سیاسی خاصی را در خود جای داده است،  برای ما جای سوال دارد که آن آمدن برای چه بود و این رفتن برای چیست و به قول ضرب المثلی فارسی چه آمدنی و چه رفتنی؟!

اگر جاوید منصوری صلاحیت نداشت چرا منصوبش کردند و اگر داشت چرا استعفا داد؟ واقعاً همه کارهای اداره کل ورزش و جوانان فارس اینگونه بی برنامه و فاقد پشتوانه مشورتی و استعلامی است؟ آیا با جنجال سازی عده ای معدود و خاص مدیر برکنار می کنند؟

در پایان به سیاست زدگان شهرستان که هر از چندگاهی دست به جنجال سازی علیه مدیری می زنند؛ دست مریزاد می گوییم و اعلام میداریم چشمتان روشن! امیدواریم جواب قانع کننده ای برای برکناری مدیری که نیامده رفت، داشته و بتوانید پاسخگوی افکار عمومی و جامعه ورزشی که هم اکنون به این اداره بی اعتماد شدند، باشید.

گفتنی است در حال حاضر عزیزمنش سکان اداره ورزش و جوانان سپیدان را به دست گرفته است تا رئیس جدید این اداره از سوی اداره کل معرفی شود.

منبع: سپیدان پرس

نظرات بینندگان