کد خبر: ۱۰۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

وزن کشی سیاسی در اردوگاه اصلاح طلبان فارس/ترکیب 13 نفره با مدیریت چه گروهی بسته خواهد شد

اصلاحات تلاش دارد تا به یک لیست مشترک به نام حامی دولت و اعتدال و به کام اصصلاحات در شورای شهر برسد. بر همین اساس تلاش برای حذف رقبایی که دایه دار رهبری بستن لیست حامیان دولت هستند آغاز شده است.
به گزارش شیرازه، با نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر شیراز اختلاف نظر بین اصلاح طلبان استان فارس شکل جدی تری به خود گرفته است.گمانه زنی ها و جلسات برای انسجام در اردوگاه جریان اصلاحات تاکنون بی نتیجه مانده و هر کدام از چهره های سیاسی اصلاحات در استان حرف و حدیث های فراوانی برای چیدن ترکیب 13 نفره کاندیدای شورای شهر شیراز دارند.

پیگیری های شیرازه حاکی از آن است که سه لیست جداگانه در این جبهه از سوی نفرات مختلف در حال بسته شدن است، به همین جهت وزن کشی سیاسی با دعوت از چهره های مطرح کشور در برنامه های مختلف استانی، رایزنی با بزرگان پایتخت نشین اصلاحات و تلاش برای رضایتمندی دولتی ها و نمایندگان امیدی مجلس از سوی هر گروه آغاز شده است.

اصلاحات تلاش دارد تا به یک لیست مشترک به نام حامی دولت و اعتدال و به کام اصصلاحات در شورای شهر برسد. بر همین اساس تلاش برای حذف رقبایی که دایه دار رهبری بستن لیست حامیان دولت هستند آغاز شده است.

اخیرا تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که حاکی از آن است که نوذر امامی از چهره های اصلاح طلب استان در نامه ای به محمد رضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاحات، ارسال دو نامه به آن شورا برای معرفی یک رابط استانی از سوی جمعی از نمایندگان احزاب فارس را غیر قانونی دانسته و خواستار بی توجهی شورای سیاستگذاری کشور به نامه ها شده است.

دو
در قسمتی از آن نامه آمده است: «آنچه امروز تحت عنوان شورای سیاست گذاری استان نام برده اند در یک روند غیرقانونی و غیرمتعارف شکل گرفته و به همین دلیل تعدادی از احزاب و افراد که نقشی اصلی را در انتخابات ۹۴ داشته اند و بر این باور هستند که ریشه ی این جریان در تهران و آن هم به دلیل ناکامی در تشکیل شورای مشورتی در استان فارسی بوده است»

هرچند که گفته می شود تصویر این نامه با امضا، از سوی نوذر امامی تکذیب شده است اما اختلاف نظر در بین اصلاح طلبان استان به ویژه بعد از انتخابات92 تازگی ندارد و مسبوق به سابقه است و احتمالا شاهد حداقل دو لیست از سوی این جریان در پنجمین انتخابات شورای شهر شیراز خواهیم بود.
نظرات بینندگان