کد خبر: ۱۰۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
در حال تکمیل؛

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و مرکز آموزش عالی استان فارس

با توجه به بارش شدید باران در برخی شهرستان های فارس و آبگرفتگی معابر و وقوع سیل، تمامی پیش دبستانی ها و مدارس نوبت عصر تعطیل است.
به گزارش شیرازه، ستاد مدیریت بحران استان فارس روز گذشته نوبت صبح مدارس و دانشگاه های فارس در روز دوشنبه 25 بهمن ماه تعطیل اعلام کرد.

بر اساس این گزارش کلیه مدارس، کلاس های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان فارس در نوبت عصر دائر می باشند.

حسن فیاض پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در همین باره گفت: با توجه به بارش باران و پیشگیری از مشکلات احتمالی مدارس در نوبت عصر در شهرستان های استهبان، پاسارگاد، جهرم، خرامه، خرم بید (بخش مرکزی)، داراب، سپیدان، فراشبند، فیروزآباد، قیر و کارزین، کازرون، کوار، لامرد، مرودشت و ممسنی در نوبت عصر دوشنبه 25 بهمن ماه جاری تعطیل هستند.
وی اظهار کرد: مدارس شهرستان های خنج و زرین دشت نیز با توجه به هشدار سازمان هواشناسی احتمالا در لیست تعطیلی نوبت عصر مدارس قرار می گیرند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس گفت: همه واحدهای دانشگاهی فعال در استان در نوبت عصر دوشنبه باز هستند وبه فعالیت علمی و آموزشی خود ادامه می دهند.
عبدالکریم جامع مدیرکل هواشناسی فارس شنبه دراخطاریه ای اعلام کرد:بارش مداوم یا متناوب و شدید باران توام با رعدو برق ، وزش باد شدید و احتمال تگرگ از دوشنبه 25 بهمن ماه جاری تا جمعه بیست و نهم این ماه، موجب آبگرفتگی معابر و اختلال در رفت و آمدها در فارس خواهد شد.
وی افزود: امکان طغیان روخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها در نیمه جنوبی،غربی و نواحی مرکزی استان فارس وجود دارد.
نظرات بینندگان