کد خبر: ۱۰۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

بارندگی شدید و آب‌گرفتگی در سطح شهر فسا

سلیمان کرمی فرماندار ویژه فسا، آخرین وضعیت شهرستان را پس از بارندگی امروز تشریح کرد.

به گزارش شیرازه، فرماندار فسا گفت: مسیر فسا به روستای شهرستان در بخش مرکزی، در محور قدیم فسا - استهبان و همچنین مسیر روستای خورانگان در بخش نوبندگان به طرف بخش شیبکوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد. 

 وی با بیان اینکه این دو مسیر به دلیل طغیان رودخانه های فصلی و جاری شدن سیل مسدود است ادامه داد: کسانی که قصد دارند به شهر استهبان حرکت کنند باید از مسیر پلیس راه فسا حرکت کنند. 

فرماندار شهرستان فسا در خصوص وضعیت روستای کاظم آباد نیز گفت: طی بازدیدی که با اعضای ستاد مدیریت بحران از سد مجاور روستای کاظم آباد داشتیم آبگیری بند اول و دوم تکمیل و آب به بند اصلی سرریز میشود که با توجه به ظرفیت و حجم بالای آبگیری سد تا اطلاع ثانوی نیاز به تخلیه روستای کاظم آباد نیست و در صورت ضرورت تمهیدات لازم برای اقدامات فوری پیش بینی شده است.

ساکنین محله خندق زاهدشهر فسا منازل خود را تخلیه کنند

عبدالمحمد عسکرزاده بخشدار بخش شیبکوه فسا با صدور اطلاعیه از مردم شهر زاهدشهر منطقه خندق خواست هر چه سریعتر منازل مسکونی خود را تخلیه کنند.

 وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با ستاد بحران شهرستان بیش از 150 خانوار در این منطقه ساکن هستند که باید هر چه سریعتر منازل خود را تخلیه کنند.

 عسکرزاده افزود: منطقه خندق در کنار رودخانه فصلی این شهر قرار گرفته که طغیان رودخانه به علت شدت بارش ها می تواند مشکلات زیادی را در آن منطقه ایجاد کند.



منبع: فسایی

نظرات بینندگان