کد خبر: ۱۰۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

ورزش سپیدان در گیر مدیری دو روزه

در چند سال گذشته شهرستان سپیدان در عرصه های ملی وبین المللی توانست ورزشکاران و قهرمانان و پهلوانانی را به جامعه ورزش ایران و دنیا معرفی کند؛ اما این روزها در گیرو دار مدیری که تنها دو روز در سمتش ماند؛ روز و شب میگذراند.

به گزارش شیرازه، در چند سال گذشته شهرستان سپیدان در عرصه های ملی وبین المللی توانست ورزشکاران و قهرمانان و پهلوانانی را به جامعه ورزش ایران و دنیا معرفی کند که دربین این ها می توان به امید نوروزی دلاورمرد سپیدانی اشاره کرد که کشتی هایش در عرصه جهانی والمپیک سند افتخاری برای ایرانیان ومردمان شهرستان سپیدان بود .

برادران کوثری، راحمی و خادم و برادران شاه حسینی، معدنچی، ایرانپوریان، احمدپور و هزاران هزارجوان ونوجوانی که توانستند در عرصه های ملی وبین المللی پرچم زیبای ایران را به اهتزار در آوردند .

از فنی ترین بازی جهان در فوتبال نابینایان ؛ فنی ترین کشتی گیر المپیک ، فنی ترین بازیکن تیم راگبی، تنها نماینده ایران در المپیک زمستانی و همه و همه اینها گوشه ای از عملکرد جامعه ورزش سپیدان در مدت چندین ساله شخصی بود که خود از جامعه ورزش بود وتوانست خدمات ارزنده ای برای فارس وایران وسپیدان از خود باقی بگذارد .

درست است هرمدیری روزی باید برود ولی باید برای جایگزینی شخصی که چندین دوره مدیر برتر فارس و شهرستان بود  شخصی توانمند تر می آمد که پتانسیل های بالقوه شهرستان را بشناسد و آن ها را بالفعل تبدیل کند، نه اینکه انتخاب شتابزده ای صورت بگیرد  که تنها دو روز از خدمت 45 روزه را در سپیدان سپری کند آنهم روز معارفه و یک روز دیگر .

حال سئوال جامعه ورزش سپیدان و جوانان و مردم ورزش دوست  شهرستان این است که چرا این انتخابها باید اینگونه شتاب زده باشد .

خواهشا برداشت سیاسی نکنید

خواهشمندیم کمی برای خدا و برای رضای او قدم بردارید، این زمان می گذرد و روز حساب فرا می رسد، بیاید جزیره ای عمل نکنیم به شایسته ها بها بدهیم؛ خارج از رنگ و بوی سیاسی برای اعتلای پرچم مقدس جمهموری ایران در این کره خاکی لحظه ای خدا را فراموش نکنیم هرچه باشد ما فرزندان این مرز و بوم هستیم و برای این آب و خاک شهیدانی داده ایم.

آقایان فردا  در روز حساب شما در مقابل خون شهدا مسوولید و مسئول خونهایی هستید که برای ایستادن ما ایستادند تا آخرین قطره خونشان . 

مدیری که برای آمدن عجله می کرد و برای رفتنش هم همینطور چه سودی برای شهرستان دارد؛ آخر چه شد استعفا داد یا برکنار شد، شندین ها حاکی از چیزی دیگری است، خداوند بهتر می داند و امید است عاقبت بخیر شویم .

مدیری که از خانواده ورزش بود و می دانست در این شهرستان باید کمر همت بست و برای اعتلای نام ورزش شهرستان جنگید، از حرفهایی که در روز معارفه زد تا نیامدنش همه و همه سووالاتی بود که در اذهان جامعه ورزش خواهد ماند .

منبع: مارگون

نظرات بینندگان