کد خبر: ۱۰۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
فوتبال دسته اول کشور

فجرسپاسی در یک بازی پرگل ایران جوان بوشهر را شکست داد

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته اول کشور در یک بازی پرگل تیم ایران جوان بوشهر بوشهر را شکست داد و پس از 24 هفته یک پله صعود کرد.
به گزارش شیرازه، این بازی که از هفته بیست و چهارم این دیدار ها عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید آیت لله دستغیب شیراز برگزار شد تیم فجر با ارایه یک بازی برتر سه بار توپ را به تیر دروازه و سه بار هم توپ را به تور دروازه حریف زد.
بازی در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم به ویژه تیم میزبان نیاز به پیروزی داشتند ضمن اینکه این بازی خانگی برای شاگردان پیروانی بسیار ارزشنمد بود تا خود را از قعر جدول نجات دهد.
تیم ایران بوجوان بوشهر بر خلاف تیم فجر در نیمه نخست بازی منطقی را از خود به نمایش گذاشت و با پاس های تک ضرب و ارسال توپ های بلند به سمت چپ میزبان سعی داشتند به گل برسند و بارها از منطقه خطرناک ظاهر شدند و گل نخست خود را هم از همین سمت به ثمر رساندند.
در دقیقه هشت بازی سجاد فیض الهی دروازه میزبان را از همان جایی باز کرد که برنامه داشتند، در ادامه بازی تیم میهمان که به خواسته اش رسید ه بود بازی را کنترل کرد و تیم فجر هم در ادامه برای جبران گل خورده 2 فرصت خوب و یک تک به تک را از دست دادند و سرانجام نیمه نخست با برتری میهمان پایان یافت.
در نیمه دوم شاگردان غلام پیروانی که نمی خواستند این بازی حساس را از دست بدهند بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند واگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند می توانستند در پایان نیز با گل های بیشتری بازی را به سود خود تمام کنند.
دردقیقه 54 فجری ها مزد برتری خو د را با ضربه حامد حیدری گرفتند و این بازیکن با یک ضربه دقیق گل مساوی را درون درروازه ایران جوان جای داد.
در ادامه برتری فجری ها در قایق 44 ، 56 و 69 به ترتیب ضربات سعید زارع ، علی غلامرضاپور و حامد حیدری به تیر دروازه تیم ایران جوان اصابت کرد تا فجری ها نتواند به گل پیروزی برسند.
در دقیقه 54 حسن شجاعی مدافع ایران جوان با اشتباه دروازه تیم خودرا بازکرد وتا فجری ها به یک پیروزی خوب دست یابند.
در دقیقه 91 در ادامه برتری فجری ها سهراب ولی در مصاف تک به تک دروازه ایران جوان را برای سومین بار بازکرد.
اما این پایان کار نبود چرا که ضربه مهدی قائدی یکی گل ها را جبران کرد و در نهایت این بازی خوب با نتیجه سه بر 2 به سود میزبان پایان یافت.
تیم فجر با این پیروزی یک پله صعود کرد و از رده هفدهم به شانزدهم رسید.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان