کد خبر: ۱۰۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

نمادهای نوروزی در حال آماده سازی هستند/ هنرمندان طرح ارائه کنند

گفت: نمادهای نوروزی برای این کلانشهر در حال آماده سازی هستند.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز، شهرداری شیراز فعالیت هایی برای زیباسازی شهر انجام می دهد که شامل مرمت تاسیسات  و آب نماها، تعمیرات پارکها و همچنین کاشت نشاء و گل های مختلف است.

وی سعید معصومی با اشاره به اینکه امسال نیز سعی می شود نمادهای نوروزی برای شهر تهیه و نصب شود، افزود:  در این رابطه تمهیدات لازم اندیشیده شده  و این نمادها در حال آماده سازی هستند.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه برای ایام نوروز نمادهای مختلفی ازجمله نمادهای حجمی پیش بینی شده است، افزود: برای این منظور اعتبار ساخت و نگهداری 500 میلیون تومانی اختصاص یافته است.

وی در پاسخ به این سوال که «برای نوروز 95 نماهای موجود در سطح شهر هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ زیبایی چندان پر رنگ نبودند»، افزود: وسعت شهر شیراز زیاد است و چنانچه بخواهیم برای هر تقاطع در شیرازی که 20 کیلومتر مربع است  نماد نصب کنیم به حدود 200 المان نیاز داریم.

وی بیان کرد: از لحاظ زیبایی شناسی نیز هرچه نصب شده ساخته و طراحی شده دست هنرمندان شهر است.

وی گفت: در عین حال اگر هنرمندان طراحی های زیبایی داشته باشند به طور حتم استقبال میکنیم و تقاضا داریم که هرچه زودتر برای ارائه طرح های خود به سازمان مراجعه کنند.

منبع: مهر

نظرات بینندگان