کد خبر: ۱۰۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
سردار غیب‌پرور:

نباید با دانشجویان انقلابی به خاطر ابراز حرف حق برخورد کرد / با تمام وجود از آنها دفاع خواهم کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سردار غیب پرور گفت: نباید با دانشجویان انقلابی به خاطر ابراز یک حرف حق برخورد کرد در این صورت با تمام وجود از آنها دفاع خواهم کرد.
به گزارش شیرازه، جلاسیه سوم از دومین کنگره هم فکری آینده سازان انقلاب اسلامی با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از نخبگان بسیجی از سراسر ایران امروز چهارشنبه 27 بهمن ماه برگزار شد.

سردار غیب پرور طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: با وجود چنین جوانانی می توانیم بگوییم انقلاب اسلامی بی نقص با این جلسه ای که شما جوانان انقلابی برگزار کرده اید باید بگویم جلسه ای مبارک و حاذئز اهمیتی است که در ایام فاطمیه برگزار شده حضرت فاطمه (س) بزرگ استاد ولایت مداری است. همه شما میدانید حضرت فاطمه اولین مدافع از حرف ولایت است.

وی افزود: دفاع حضرت فاطمه ظاهرش دفاع از یک خانه گلی و محقر بود ولی در معنا دفاع از یک حریم الهی بود.اگر  جایگاه امامت و ولایت در یک جامعه رو به فراموشی سپرده شود همان می شود که 25 سال امام علی(ع) خانه نشین شدند و در ادامه سر بریدن امام حسین در روز عاشورا نتیجه بی بصیرتی مردم در دوران امام علی (ع) بود. الگو گیری از حضرت فاطمه در بحث ولایت پذیری منتج به تداوم انقلاب در نطام جمهوری اسلامی است.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امام راحل انقلابی را رهبری فرمودند که تمام فرمول های جهانی را بر هم زد، ادامه داد: اگر یک ملت دچار بحران هویت شود مردم آن جامعه سرزندگی خود را دست داده و دیگر اثری نخواهند داشت.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما می باید هویت ملی و دینی خود را با تمام وجود باور نموده و ما آن را حفظ نمایید.

سردار غیب پرور با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دادن فرصت کارهای انقلابی به دانش آموزان افزود: مسئولان محترم آموزش و پرورش می بایست پاسخ دهند که در این خصوص چه اقداماتی انجام داده اند و چه زمینه هایی برای تحقق فعالیت های انقلابی دانش آموزان ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان بسیجی می بایست جزو شاداب ترین و مؤدب ترین دانش آموزان مدارس باشند افزود: فضای مجازی و به ویژه شبکه های اجتماعی که از منظر ادب بیان و اخلاق وضعیت نامناسبی یافته است ضرورت تاثیرگذاری دانش آموزان و جوانان انقلابی را برای اصلاح این محیط دو چندان نموده است.

  رییس سازمان بسیج ادامه داد: حاکمیت از نوع دینی بر جامعه چیزی است که دشمن برنمی تابد و از هر ابزاری برای مقابله با آن استفاده می کنند. یک روز جنگ سیاسی، یک روز جنگ اقتصادی و یک روز جنگ نرم. دشمن در برهه کنونی دو روش را در مقابله با ما پیش گرفته است. اول اینکه جنگ را خانگی کند و همزمان جنگ فرهنگی را دنبال نماید . اگر در جامعه ای ایرانی اسلامی دین را از مردم بگیرند آن موقع حتما روز پیروزی آمریکا و روز تسلط شیطان است.

سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به اینکه قطعا آینده متعلق به جوانان انقلابی است، تصریح کرد: اگر متوجه شویم با دانشجویان انقلابی به خاطر ابراز یک حرف حق برخورد کردند و آنها را کمیته انضباطی فرا خوانده اند  به طور مسلم با تمام وجود از آنها دفاع خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: دانشگاه ها از مراکز بسیار محترمند و اگر کسی حرف خلاف حقی بزند با مکانیزم های موجود می باید با آن برخورد شود اما اگر یک دانشجویی حرف حقی می زند چرا باید به کمیته انضباطی فرا خوانده شود.

سردار غیب پرور در پایان با تاکید بر اینکه ما انقلابی بودنمان را از امام راحل (ره) یاد گرفته ایم گفت: این انقلاب الگو و سرآمد همه حرکت های انقلابی است و همه آزادگان جهان به این انقلاب به عنوان مدینه فاضله نگاه می کنند لذا باید برای اعتلای آن با تأسی از رهبر فرزانه انقلاب ایستادگی نمود و به جوانان انقلابی میدان داد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان