کد خبر: ۱۰۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

مسئولان صدا و سیما؛ سد سلمان فارسی قیروکارزین را به نام دیگری نزنند

در روزهای اخیر قصه تکراری زدن سد سلمان فارسی به نام دیگر شهرستانها از طرف رسانه ها تکرار شد و همین موضوع باعث عصبانیت مردم شده است.

به گزارش شیرازه،در روزهای اخیر قصه تکراری زدن سد سلمان فارسی به نام دیگر شهرستانها از طرف رسانه ها تکرار شد و همین موضوع باعث عصبانیت مردم شده است.

مردم قیروکارزین در پی این حق کُشی واضح و سکوت برخی از مسؤولان شهرستانی و استانی در اینباره، اقدام به راه انداختن کمپین و تهیه طومار کرده اند تا شاید صدایشان به گوش مسؤولان برسد.

اشکان کاظمی فرماندار قیروکارزین در ماه های اخیر در مصاحبه با پرگون گفته بود که نامه نگاری های با مسؤولان صدا و سیمای استان فارس انجام داده است و دیگر کسی حق ندارد سدّ سلمان فارسی قیروکارزین را بنام جای دیگری بخواند.

همچنین امام جمعه قیروکارزین نیز بارها در خطبه های نماز جمعه درباره این موضوع موضع گیری کرد و مراتب اعتراض مردم را فریاد زد.

اما این روزها مجدداً شبکه های صداوسیما در بخش های خبری، سدّ سلمان را بنام دیگر شهرستانها خواندند و مردم این قضیه را از نفوذ یک عده در سازمان صدا وسیما میدانند.

به نظر میرسد باید یکبار برای همیشه این مسئله به صورت ملّی مطرح و موضوع حل شود تا دیگر شاهد این اشتباه و یا شیطنت نباشیم.

منبع:  پرگون

نظرات بینندگان