کد خبر: ۱۰۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
تغییر فرمانداری دیگر؛

شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان می شود

با حکم استاندار فارس ؛شبیر زارع خفری به عنوان فرماندار جدید سپیدان در شمال غربی استان فارس منصوب و مراسم معارفه وی فردا برگزار می شود .

به گزارش شیرازه، در حالیکه تنها چند ماهی از پایان به کار دولت یازدهم باقی مانده است، آهنگ تغییرات مدیران به خصوص فرمانداران در سطح شهرستانهای استان فارس داغ و بحث اصلی و داغ اکثر افراد شده است.

طی چند هفته اخیر خبرهایی از گوشه و کنار شهرستان  در مورد تغییر فرماندار شهرستان سپیدان شنیده شد.

هم اکنون نیز این روند همچنان ادامه دارد به نحوی که  فردامراسم تودیع "صالح مشتاقی لار" فرماندار شهرستان سپیدان برگزار و " شبیر زارع خفری " به سمت نماینده دولت در این شهرستان منصوب خواهد شد.

صالح مشتاقی لار ، بیش از این و دراردیبهشت ماه 1394 به عنوان فرماندار شهرستان سپیدان منصوب شده بود و بیش از 19 ماه در این منصب به خدمت رسانی پرداخت وقرار است به عنوان فرماندار شهرستان اقلید منصوب گردد .

شبیر زارع خفری فرماندار جدید سپیدان، دارای مدرک فوق لیسانس برنامه ریزی شهری و سابقه مدیر کل دفتر امور روستایی وشوراها استانداری فارس و دو دوره عضویت در شورای شهر شیراز؛ نایب ریس شورای اسلامی شهر شیراز ؛ شهردار سابق منطقه ۵ شیراز رادر کارنامه خود دارد.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سپیدان امروز پنج شنبه 28 بهمن ماه ساعت13 در محل سالن اجتماعات شهید قنوتی اموزش وپرورش این شهرستان برگزار می شود

منبع: مارگون
نظرات بینندگان