کد خبر: ۱۰۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
به پایان نزدیک می شویم

زمان مطالبه گری از مسئولین در حوزه اقتصاد مقاومتی فرا رسید

از سازمانها و ادارات شهرستانهای ممسنی و رستم درخواست و تفاضا می کنیم اقدامات خود را در سال اقتصاد مقاومتی منتشر نمایند تا مردم شما را قضاوت نمایند.
به گزارش شیرازه، حمید گنجایش نوشت: سال اقتصاد مقاومتی در حال اتمام است و مردم شهرستان ممسنی و رستم مثل همه ملت بزرگ ایران از خیلی از مسئولین شهرستان ممسنی و رستم گله مند هستند.

اکنون طبق فرمایشات یک روز گذشته رهبر معظم انقلاب موقع مطالبه گری از مسئولین نظام است، مطالبه گری به حق که از حقوق شهروندی هر ملتی است که مسئولین را به فضای مطالبه گری و بازخواست از فعالیتها و اقدامات آنها بکشاند.

از جناب آقای دکتر گودرزی نماینده محترم شهرستان ممسنی مطالبه به حق می کنیم که در راستای شعارهای انتخاباتی خود چه اقدامی و عملی کرده اند؟؟
در خبرهای شما می خوانیم خیلی پیگیری می کنید اما پیگیری تنها کافی نیست مردم در اقدام و عمل میدانی می خواهند نتیجه این پیگیریها را ببینند و با چشمان و حواس خود به وضوح ببینند که مشکلات زندگی آنها در  شهرستان در حال برطرف شدن است.

 از فرمانداران دو شهرستان که نماینده عالی دولت در شهرستان های خود هستند با جدیت مطالبه گری می کنیم که در سال اقتصاد مقاومتی چه اقدامی برای حل مشکلات مردم خود انجام داده اند؟؟

مردم شهرستان های رستم و ممسنی می خواهند ببینند که فرمانداران آنها آیا واقعا فرمانبر هستند یا فرماندار؟؟


از فرمانداران خواهشمندیم گزارشهای صوری آماری و کاغذی به مردم ندهند و گزارشهایی به مردم بدهند که در میدان و فضای زندگی شهرستان نتایج آن به وضوح قابل رویت  مشاهده باشد.

از دیگر سازمانها و ادارات شهرستانهای ممسنی و رستم درخواست و تفاضا می کنیم اقدامات خود را در سال اقتصاد مقاومتی منتشر نمایند تا مردم شما را  قضاوت نمایند.

امیدوارم گزارشهای مسئولین شهرستانهای ممسنی و رستم مشحون از خدمات و اقدامهای ارزشمند  انقلابی برای حل مشکلات همه جانبه مردم باشد، نه اینکه گزارشهایی منتشر شود که تنها روی کاغذ عملیاتی شده و شبیه یک انشاء اداری باشد


پایان گزارش


منبع: نورآنلاین
نظرات بینندگان