کد خبر: ۱۰۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
فرماندار فراشبند:

جلسات انتخاباتی پیش از موعد تخلف است

فرماندار فراشبند گفت: اگر میخواهیم شهری آباد و توسعه یافته در همه ی ابعاد داشته باشیم باید ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات افرادی را که توان مدیریت در توسعه شهری دارند را با آگاهی کامل انتخاب نمایند.

به گزارش شیرازه،  محسن پورزارعی در گفت وگویی با خبرنگار ما زمان قانونی از قبل تایین شده جهت ثبت نام شوراها را 29 اسفند ماه نامید و خاطر نشان کرد: به دلیل تقارن با تعطیلات طبق تصمیمات استانداری و وزرات کشور به احتمال زیاد نیمه اول  اسفند ماه  نام نویسی شورای شهر آغاز شود.

وی افزود: ما از چند روز گذشته صدور معرفی نامه جهت سوء پیشینه ی افرادی که قصد حضور در عرصه ی انتخابات شورا دارند را آغاز کدره ایم و تاکنون نیز حدود 20 نفر از سراسر شهرستان مراجعه نموده اند.

پورزارعی افزود: از دو الی سه ماه پیش در صدد رفع زیر ساختها بوده و در رفع مشکلات فناوری اطلاعات و زیر ساختهای اینترنتی روستاها جهت انتخابات کارهایی صورت گرفته و کاربران کامپیوتر جهت امر انتخابات نیز در حال شناسایی می باشند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان فراشبند شناسایی و آماده سازی وسایل نقلیه جهت روز انتخابات را از دیگر فعالیت های این مجموعه نامید و بیان داشت: کمیته ی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی جلساتش آغاز شده و در خصوص خرید وفروش رای و دیگر تخلفات انتخاباتی برنامه های مفصلی داریم.

فرماندار فراشبند: مردم با تحقیق و مطالعه برنامه ی نامزد وضمن مشورت با عقلا انتخاب عاقلانه و هوشمندانه داشته باشند واین اطمینان را به مردم خواهیم داد که از آرایشان صیانت نموده و با متخلفین برخورد قضائی صورت خواهد گرفت.

وی در زمینه حضور مسئولین ادارات در جلسات انتخاباتی، استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدی خاص و نامزدی مسئولین جهت شورا بیان داشت: استفاده از ادوات نرم افزاری و سخت افزاری جهت انتخابات شورا و ریاست جمهوری جهت نامزدی خاص ممنوع است  و با متخلف و یا متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد و اگر رئیس اداره ای قصد کاندید شدن داشته باشد باید طبق قانون از کار استعفا دهد ولی کارمندان نیازی به استعفا نخواهند داشت.

فرماندار فراشبند اضافه کرد: روسای ادارات با جانب داری از نامزدی خاص خود را تابلو نکنند صرفا در راستای حضور حداکثری گام بردارند.

محسن پورزارعی برگزاری جلسات انتخاباتی پیش از موعد در مساجد و مکان های عمومی را تخلف نامید و بیان داشت: با ارسال نامه به اداره ی اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خواستار جلوگیری از برگزاری چنین جلساتی در مساجد شده ایم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان فراشبند پیش بینی استقبال خوب جهت ثبت نام را نمود و گفت: در روستاهای زیر 200 خانوار افراد دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم نیزمی توانند نامزد شوند و در شهرهای تا 20 هزار خانوار مدرک مورد نیاز فوق دیپلم است و جهت شهر فراشبند نیزمدرک مورد نیاز لیسانس به بالا می باشد صرفا جهت افرادی که بار اول نامزد شده اند و افرادی که قبلا جزء شورا بوده اند مردک لیسانس بر طبق قانون ملاک نخواهد بود.

پورزارعی در پایان بیان داشت: اگر میخواهیم شهری آباد و توسعه یافته در همه ی ابعاد داشته باشیم باید ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات افرادی را که توان مدیریت در توسعه شهری دارند را با آگاهی کامل انتخاب نماییم و افرادی نیز که در خود این توان را می بینند بیایند و ثبت نام نمایند.

منبع:  نخل بیدار


انتهای پیام/

نظرات بینندگان