کد خبر: ۱۰۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

وضعیت محور مواصلاتی فراشبند +تصویر

سرپرست اداره ی راهداری وحمل ونقل جاده ای فراشبند گفت: تیم راهداری این اداره بصورت شبانه روزی با حضور در محور های مواصلاتی اقدام به بازگشایی مسیر های مسدود نموده ودر کمترین زمان ممکن جاده ها باز شده اند.

به گزارش شیرازه، ابراهیم حسانی حقیقی سرپرست اداره ی راهداری  وحمل ونقل جاده ای شهرستان فراشبند با ارائه ی گزارشی از وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان بیان داشت:  در هفته جاری سامانه ای جنوب کشور را مورد رحمت الهی قرار داده است که با توجه به پیش بینی هایی که از قبل صورت گرفته بود و اعلام های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به این اداره، اداره فراشبند حسب وظیفه ای که در خصوص صیانت از راههای مواصلاتی دارد از چند روز قبل از شروع بارش ها اقدامات خود را آغاز کرد.

راهداری فراشبند

به همین منظور در نقاط مختلف شهرستان که احتمال وقوع خطر می رفت ازجمله محورهای فراشبد - جم؛ فراشبند - کازرون و فراشبند - فیروزآباد و همچنین روستاهای قنات باغ و امامزاده شهید تعداد 15 دستگاه از ماشین آلات سنگین راهسازی خود را مستقر نمودیم.

راهداری فراشبند

وی افزود: در حال حاضر و با وجود بارش های سنگین و بعضا سیل آسا در بعضی نقاط شهرستان از جمله نوجین؛ دهرم و محور جم، به یاری خداوند و تلاش های مجدانه نیروهای اداره کلیه محورهای مواصلاتی منتهی به فراشبند آزاد بوده می باشد.


حسانی در ادامه با بیان اینکه سامانه ی بارشی در حال خروج از منطقه می باشد گفت: حسب گزارشاتی که به ما ابلاغ شده است احتمال بارش در روزهای آخر هفته نیز وجود دارد و نیروهای اداره همچنان در حالت آماده باش هستند تا در صورت بارش جدید اقدامات لازم را انجام دهند.

راهداری فراشبند

وی همچین با اشاره  به وضعیت راه ها در روزهای بارش برف نیز بیان داشت: به لطف خدا مردم فراشبند بعد از قریب به دو دهه شاهد بارش برف بودند و  بلافاصله بعد از آغاز بارش برف این اداره اقدامات خود را از قبیل برفروبی و پخش شن و نمک آغاز کرد و مانع از مسدود شدن محور گردید.

حسانی افزود: مردم شریف ما حق طبیعی شان است که در چنین مواقعی از موهبات الهی لذت و ببرند و در طبیعت حاضر باشند و اداره راه هم وظیفه خود می داند که شرایط را برای مردم مهیا کند و به یاری خدا و با کمک نیروهای خدوم و پرتلاش اداره که بنده از همه آنها تشکر ویژه میکنم اداره راهداری و حمل و نقل در بهمن ماه با وجود بارش های خوبی که وجود داشت شرمنده مردم شریف نشده است.

راهداری فراشبند

راهداری فراشبند

راهداری فراشبند

راهداری فراشبند

راهداری فراشبند

راهداری فراشبند


منبع: نخل بیدار
نظرات بینندگان