کد خبر: ۱۰۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

مرگ یک موتور سوار در سیلاب شیراز/زیرگذر زند از سمت دروازه سعدی به چهار زند بسته شد/نشست زمین در محدوده بازار وکیل+ عکس

مدیر کل بحران استانداری فارس گفت: بارندگی‌ها در شیراز موجب نشست زمین در محدوده بازار وکیل روبه روی حمام بهارستان شده که محل حفاری‌های مترو است.
احتمال تخلیه روستاهای پایین دست رودخانه خشک شیراز/ بارش برف و بارن شدید در محورهای مواصلاتی استان فارس
به گزارش شیرازه، بارش شدید باران طی 24 ساعت گذشته باعث آبگرفتگی معابر در برخی از شهرستان های استان فارس شده است.

با شدت بارندگی و طغیان رودخانه خشک شیراز، مسیرهای کنار گذر مسدود شده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفتع است: با توجه به شدت بارندگی و طغیان رودخانه خشک شیراز، آماده تخلیه روستاهای پایین دست رودخانه خشک و چنارراهدار هستیم.

احتمال تخلیه روستاهای پایین دست رودخانه خشک شیراز/ بارش برف و بارن شدید در محورهای مواصلاتی استان فارس


بارش برف و بارن شدید در محورهای مواصلاتی استان فارس
مرکز مدیریت راه های استان فارس نیز اعلام کرد که  در محورهای امامزاده اسماعیل، بوانات -خرم ببید،بوانات-دیدگان، فنجان - باغ صفا، سپیدان-اقلید، کمهر،گردنه شهید آباد، کولی کش،صفاشهر، سورمق- کولی کش و خسروشیرین شاهد بارش برف هستیم.

همچنین در محورهای منتهی به شهرستان های، کازرون، فسا،کوار، فراشبند، شیراز و سعادتشهر و بارندگی در آباده،سپیدان،داراب،قیروکارزین، نی ریز ، نورآباد و مرودشت بارندگی شدید گزارش شده است.

مسدود شدن مسیر شیراز به مرودشت از سمت دروازه قرآن
دهقانی جانشین رییس پلیس راه شمال استان گفت:محور شیراز به اصفهان  محدوده زیبا شهر و اکبر آباد آبگرفتگی شدید می باشد و در حال حاضر دروازه قران بسته شده و مسیر جایگزین از مسیر جوادیه به سمت کمربندی به محدوده اصفهان باز  و این مسیر حرکت کنند. آبگرفتگی و بارش باران و برف شدید  در محورهای خرم بید ،اقلید و سپیدان می باشد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: با توجه به آبگرفتگی شدید در محور مرودشت به شیراز و بالعکس در محدوده زیبا شهر و اکبرآباد، به رانندگانی که از این مسیر قصد ورود به شیراز را دارند توصیه می شود که از مسیر کمربندی به سمت پل صنایع استفاده کنند.

آبگرفتگی در ورودی شهرک بزین


احتمال تخلیه روستاهای پایین دست رودخانه خشک شیراز/ بارش برف و بارن شدید در محورهای مواصلاتی استان فارس/مسدود شدن مسیر شیراز به مرودشت از سمت دروازه قرآن/آبگرفتگی در ورودی شهرک بزن+ تصاویر

آبگرفتگی در کنارگذرهای شیراز

احتمال تخلیه روستاهای پایین دست رودخانه خشک شیراز/ بارش برف و بارن شدید در محورهای مواصلاتی فارس/مسدود شدن مسیر شیراز به مرودشت از سمت دروازه قرآن/آبگرفتگی در ورودی شهرک بزین+ تصاویر

زیرگذر  زند از سمت دروازه سعدی به چهار زند بسته شد

مصطفی عباسی رییس پلیس داهور استان فارس اعلام کرد: با توجه به آبگرفتگی شدید خیابان زند به سمت میدان ولیعصر زیرگذر  از سمت دروازه سعدی به سمت چهارراه زند بسته می باشد و مسیر جایگزین خیابان تختی و فردوسی عبور کنند. مسیربه سمت  پل شهید ده بزرگی به کندی صورت می گیردو فعلا باز می باشد.

نشست زمین در محدوده بازار وکیل

 مدیر کل بحران استانداری فارس گفت: بارندگی‌ها در شیراز موجب نشست زمین در محدوده بازار وکیل روبه روی حمام بهارستان شده که محل حفاری‌های مترو است و ما به دلیل رعایت مسائل ایمنی گاز این منطقه را قطع کردیم که حدود 2 هزار خانوار را پوشش می‌دهد و دستورات لازم را به نیروهای مربوطه اعلام کرده‌ایم که فوری مشکل را برطرف کنند.

تمام کنارگذرهای رودخانه خشک مسدود شد/آبگرفتگی در ورودی شهرک بزین/زیرگذر  زند از سمت دروازه سعدی به چهار زند بسته شد/نشست زمین در محدوده بازار وکیل/مرگ یک موتور سوار در سیلاب شیراز

حسینی الهاشمی مسدود شد
به گزارش شیرازه، حسینی الهاشمی مسدود شده و  ماشینهای شهرداری در حال باز کردن مسیر می باشند.

آبگرفتگی در بلوار امیرکبیر
مرکز کنترل ترافیک شیراز اعلام کرد  تمام کنارگذرهای رودخانه خشک مسدود شده، آبگرفتگی نسبی در بلوار امیرکبیر ابتدای ولفجر، فرهنگشهر سجادیه دوم، چهارراه بنفشه و سیاحتگر، فلکه صنایع.
ضمنا زیرگذر میلاد هم با نیوجرسی مسدود شده.
سایر معابر مشکل آبگرفتگی نداشته و تردد وسایل نقلیه به راحتی درحال  انجام است.

فرورفتگی تیر چراغ برق دروازه سعدی به سمت خیابان زند

عکس/فرورفتگی تیر چراغ برق دروازه سعدی به طرف خیابان زند
مرگ یک موتور سوار در سیلاب شیراز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به آخرین وضعیت بارش باران در شیراز تاکید کرد: مردم شیراز تحت هیچ شرایطی در کنار رودخانه و پل ها حضور نداشته باشند و با موتور نیز در مسیر آب قرار نگیرند.

حسن فیاض پور ادامه داد: متاسفانه یک موتورسوار در قصر قمشه به دلیل عدم توجه به اخطارها و تردد در مسیر سیلاب جان خود را از دست داد.

بازگشایی مسیر دروازه قرآن

به گزارش شیرازه، پلیس اعلام کرد  دروازه قرآن هم اكنون باز است ولی تردد به کندی صورت میگیرد. همشهریان از مسیر جایگزین، مسیر جوادیه به کمربندی استفاده کنند.
 



نظرات بینندگان