کد خبر: ۱۰۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

مراسم تودیع ومعارفه فرماندار جدید سپیدان برگزار شد

فرماندار سپیدان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و جمعی از مدیران و مسوولان ادارات شهرستان، تودیع و معارفه شد.

به گزارش شیرازه، مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندارجدید سپیدان  با حضور امام جمعه شهرستان ،نماینده سپیدان ، فرماندار ، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرکل پدافند غییر عامل استانداری و دیگر مدیران و نهادهای شهرستان ومردم ولایتمدار شهرستان در سالن اجتماعات شهید قنوتی آموزش وپرورش برگزار شد.


 امام جمعه شهرستان با تاکید بر موضوع ثبات مدیریت، افزود: مردمداری، تواضع و گره گشایی از مشکلات مردم از مهترین ویژگی یک مدیر خوب است و مسئولیت هدیه بزرگ الهی است که در بخشی از عمر نصیبمان می‌شود و باید تمام توان خود را برای پاسخگویی به مطالبات و جلب رضایت مردم به ‌کار گیریم و هیچگونه کوتاهی و کم‌کاری در این زمینه قابل بخشش نیست.


در ادامه خادم نماینده شهرستان سپیدان ضمن تشکر از خدمات ارزنده فرماندار اسبق شهرستان و تبریک به فرماندار جدید گفت: در این مدت تلاش ها و فعالیت های بسیاری در حوزه های مختلف عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، مسکن مهر، آب و فاضلاب و کشاورزی انجام شد. همچنین پروژه هایی وجود داشت که متوقف مانده بود و با تلاش هایی که صورت گرفت بسیاری از مشکلات حل و این پروژه ها اجرایی شد، البته به این معنی نیست که همه مشکلات شهرستان سپیدان حل شده و با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و خیلی کارهای دیگر باید انجام شود.

در ادامه فرماندار سابق شهرستان گفت : بنده این توفیق را داشتم که در مدت خدمت دراین شهرستان وبا اهتمام مدیران این شهرستان برای توسعه و پیشرفت سپیدان کمک کردند، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق و نعمتی است که نصیب هر کسی نمی شود مگر اینکه به خواست خدا باشد و پایان دوران خدمت نیز چیزی جز صلاح خداوند نیست.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت؛ تلاش بر این بود که به روستاها توجه ویژه ای شود و عملیات بهسازی روستاهای شهرستان در این دوره رونق گرفت، در این مدت ارتباط خوبی با مجموعه اداری شهرستان خصوصا امام جمعه شهرستان و نماینده برقرار شد و همه برای توسعه شهرستان تلاش کردند، صبر و حوصله، مشورت، شجاعت و نترسیدن از هیچ کس جز خدا و همچنین تواضع در برابر مردم سرلوحه کار بوده و هیچ گاه به دنبال پست و مقام نبوده ام.

وی درپایان گزارشی مختصر از مجموعه فعالیت های 19 ماهه در دوره خدمت در فرمانداری شهرستان بیان کرد .

پژوهش معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس نیز در این مراسم اظهار کرد: عزت، افتخار و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم،کار فرمانداری کار ساده ای نیست، مدیریت چنین شهرستانی می تواند الگوی دیگر شهرستان ها باشد.

وی اخلاق و سعه صدر آقای مشتاقی می تواند الگویی برای دیگر مدیران استان باشد؛ آقای مشتاقی به دور از شائبه های سیاسی کار کرد و رفتار و عمل وی نیز نشان داد که به هیچ گروهی وابسته نیست.

معاون استاندار فارس همچنین با تاکید بر توانمندی های فرماندار جدید، برای وی آرزوی موفقیت کرد.  در پایان این مراسم از زحمات  صالح مشتاقی لارتقدیر و شبیر زارع خفری به عنوان سرپرست فرمانداری سپیدان منصوب شد


منبع:  مارگون
نظرات بینندگان