کد خبر: ۱۰۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

برق‌‌گرفتگی در روز بارانی جان یک دختر را گرفت

بهاره پورشمسی دختر ۱۷ ساله‌ای بود که به همراه خانواده در نزدیکی روستای زیارت زندگی می‌کرد بر اثر برق‌‌گرفتگی در روز بارانی جان خود را از دست داد.

به گزارش شیرازه، بهاره پورشمسی دختر ۱۷ ساله‌ای بود که به همراه خانواده  در نزدیکی روستای زیارت زندگی می‌کرد بر اثر  برق‌‌گرفتگی در روز بارانی جان خود را از دست داد.

جسد این دختر ۱۷ ساله صبح امروز به بیمارستان گراش منتقل شد. به گفته همراهان حادثه‌دیده، بهاره برای تنظیم آنتن در روز بارانی به پشت‌بام می‌رود اما به اشتباه با سیم برق برخورد می‌کند و دچار برق‌گرفتگی می‌شود.

محمد برازش عضو شورای اسلامی روستای زیارت در مورد این حادثه می‌گوید: این حادثه صبح چهارشنبه اتفاق افتاد و بعد از برق‌گرفتگی با کمک خانواده‌اش او را را به بیمارستان منتقل کردیم.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، پزشک معالج اورژانس گراش در مورد وضعیت مصدوم گفت: فرد دچار برق‌گرفتگی توسط چوب از برق جدا شده و بعد در پتو پیچیده شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. در زمان رسیدن به بیمارستان، هر چند هیچ گونه علائم حیات دیده نمی‌شد، اما حدود یک ساعت عملیات احیا انجام شد که به نتیجه‌ای نرسید.

دکتر افشین صفری و خانم دکتر توکل عملیات CPR را در اورژانس انجام دادند.

در تماس  با اورژانس ۱۱۵ و امداد ۱۱۲ هلال‌احمر اعلام شد در این مورد تماسی با این مراکز امدادی گرفته نشده است.

دکتر افشین صفری مسئول اورژانس بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش در مورد چگونگی برخورد با حادثه برق‌گرفتگی گفت: جدا کردن فرد با جسم عایق کار درستی بوده است. اما در این موارد باید سریعا با اورژانس تماس گرفته شود، حتی اگر اورژانس نتواند در محل حضور پیدا کند به صورت تلفنی حاضرین در کنار مصدوم را راهنمایی می‌کنند.

منبع: گراش نما

نظرات بینندگان