کد خبر: ۱۰۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
امام جمعه ی خشت :

مسوولان دوتابعیتی خطری جدی برای نظام هستند

امام جمعه خشت گفت : مسئولان دو تابعیتی دل در گرو غرب دارند به خاطر منافع خود هرگز مقابل استکبار نخواهند ایستاد .

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد تقی عباسی  امام جمعه خشت در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : با توجه به مسائل دینی هر فرد مسلمان می تواند دو وطن را برای خود انتخاب کند .

وی گفت : در بین رجال سیاسی کشور کسانی هستند که با دو تابعیت ایرانی–آمریکایی یا کشورهایی مثل کانادا و انگلیس در پست های حساس مدیریتی مشغول به فعالیت می باشند و جایی این سوال وجود دارد آیا این افراد اگر زمانی جنگ و اختلافی بین وطن اولشان ،ایران با وطن دومشان مثلا آمریکا اتفاق بیفتد حاضر خواهند بود در مقابل کشور دوم خود ایستادگی کنند؟

عباسی با طرح پرسشی افزود : افرادی که همسر و فرزندانشان در آمریکا و یا سایر کشورها هستند و خودشان در ایران پست های مدیریتی  دارند آیا حاضرند مثل مردم انقلابی ایران در مقابل دشمنان ایستادگی کنند ؟

امام جمعه خشت با بیان اینکه چون این مسئولان دل در گرو این کشور های غربی دارند و به خاطر منافع خود  هرگز مقابل استکبار نخواهند ایستاد .


وی با اشاره اشغال بعضی  پست های مدیریتی کشور  به وسیله ی افراد دو تابعیتی افزود : این افراد با به راه انداختن کنسرت ها و پوشیدن لباس رقاصه ها به تن ناموس مسلمین در ملا عام ، مسائل فرهنگی را به بازیچه گرفته اند و متاسفانه عده ای با نفوذ در بدنه ی نظام و با همراهی بعضی ها در داخل ، این خطر های جدی را برای نظام اسلامی به وجود آورده اند .


عباسی گفت : امروز از کاخ سفید آمریکا نامه می نویسند و بیانه می دهند سران فتنه را آزاد کنید  و در روزنامه های  داخل کشور نیز به حمایت از همان نامه ها دم از آشتی ملی می زنند.

امام جمعه کازرون ادامه داد : اینهایی که دم از آشتی ملی می زنند همان هایی هستند که با خشونت و به راه انداختن فتنه ی 88 و به شهادت رساندن مردم بیگناه ، خسارات اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی زیادی را به نظام و انقلاب اسلامی ایران وارد کردند .

وی گفت : ملت یکپارچه ی ایران  در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که یک صدا در خط امام و رهبری هستند و هیچ مشکل و اختلافی باهم  ندارند .


عباسی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزود : باید مراقب باشیم بعضی افرادی  که وارد این گود می شوند در ظاهر خود را مخالف امام و رهبری جلوه نمی دهند و به بخصوص در انتخابات ریاست جمهوری  برای فریب مردم  شعارهای توخالی و رنگارنگ سر میدهند.


خطیب جمعه ی خشت افراط و تفریط را دو عامل بی تقوایی عنوان کرد و بیان داشت : انسان های با تقوا باید همیشه حد میانه را در نظر بگیرند  ،  زیاده روی  در دین باعث می شود در مقابل  امام معصوم بایستد که در واقع از امام و رهبری  جلو زدن نتیجه افراط است .

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان