کد خبر: ۱۰۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
خطیب نماز جمعه زرقان:

آمریکا شیطان بزرگی که روبه نابودیست

خطیب نماز جمعه زرقان گفت: یکی از نشانه های افول قدرت آمریکا تناقض گوییهای رئیس جمهور آمریکا و تزلزل در دولت است و هنوز دولت آمریکا پا نگرفته که شاهد استعفا و برکناریها در دولت آمریکا هستیم و آمریکا شیطان بزرگی که روبه نابودیست.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر اسرائیل گفت : رئیس جمهور آمریکا فردی خودشیفته و متوهم است که نمی داند چه می گوید و چه می کند و چه می خواهد.
امام جمعه زرقان با اشاره به سخن امام راحل که فرموده اند ” آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ” افزود : دولتمردان ما هم باید به این حقیقت انکار ناپذیر باور داشته باشند.

خطیب نماز جمعه زرقان در ادامه با اشاره به قصد رئیس جمهور آمریکا برای لشکر کشی به سوریه افزود: چطور می شود کسی که دوماه پیش از حمله به عراق به عنوان اشتباه یاد می کرد اکنون به فکر حمله به سوریه افتاده است ؟
حجت الاسلام و المسلمین ربانی شیرازی  در ادامه رئیس جمهور آمریکا را فاقد اراده و اختیار دانست و گفت :زیرا اقتصاد آمریکا در اختیار صهیونیست هاست و آنان هستند که برای دولت آمریکا برنامه ریزی می کنند.
امام جمعه زرقان در خصوص نقشه استکبار برای منطقه افزود : اسرائیل می داند که اگر ایران در سوریه به پیروزی نهایی برسد،یکی از بزرگترین سنگرهای مهم علیه اسرائیل فتح خواهد شد و هر روز باید از وجود یک ارتش قدرتمند در کنار خود در هراس باشد.
خطیب نماز جمعه زرقان با اشاره به اینکه امروز به خوبی نشانه های افول قدرت آمریکا هویدا شده گفت : یکی از نشانه های افول قدرت آمریکا تناقض گوییهای رئیس جمهور آمریکا و تزلزل در دولت است و هنوز دولت آمریکا پا نگرفته که شاهد استعفا و برکناریها در دولت آمریکا هستیم و آمریکا شیطان بزرگی که روبه نابودیست.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی شیرازی در پایان با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) افزود : محبت و دوستی اهل بیت دستور واجبی هست که خداوند در قرآن امر فرموده و در مقام و عظمت جایگاه اهل بیت همین بس که اگر کسی در نمازش بر آنان درود و صلوات نفرستد، نمازش مقبول نخواهد بود.

IMG_0305IMG_0304

منبع: زرقونیا
نظرات بینندگان