کد خبر: ۱۰۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
در نماز جمعه شهرستانهای فارس مطرح شد؛

مسوولان دوتابعیتی خطری جدی برای نظام هستند/مردم تن به جناح بندی سیاسی نمی دهند/آمریکا شیطان بزرگی که روبه نابودیست

امام جمعه خشت گفت : افرادی که همسر و فرزندانشان در آمریکا و یا سایر کشورها هستند و خودشان در ایران پست های مدیریتی دارند آیا حاضرند مثل مردم انقلابی ایران در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، اینها خطر جدی برای نظام هستند.

به گزارش شیرازه، با وجود بارش شدید باران در استان فارس و مسدود شدن برخی مسیر ها اما مردم ولایتمدار استان فارس مانند همیشه در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کردند.

امام جمعه ی خشت : مسوولان دوتابعیتی خطری جدی برای نظام هستند

حجت الاسلام محمد تقی عباسی  امام جمعه خشت در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : با توجه به مسائل دینی هر فرد مسلمان می تواند دو وطن را برای خود انتخاب کند .

وی گفت : در بین رجال سیاسی کشور کسانی هستند که با دو تابعیت ایرانی–آمریکایی یا کشورهایی مثل کانادا و انگلیس در پست های حساس مدیریتی مشغول به فعالیت می باشند و جای این سوال وجود دارد آیا این افراد اگر زمانی جنگ و اختلافی بین وطن اولشان ،ایران با وطن دومشان مثلا آمریکا اتفاق بیفتد حاضر خواهند بود در مقابل کشور دوم خود ایستادگی کنند؟

عباسی با طرح پرسشی افزود : افرادی که همسر و فرزندانشان در آمریکا و یا سایر کشورها هستند و خودشان در ایران پست های مدیریتی  دارند آیا حاضرند مثل مردم انقلابی ایران در مقابل دشمنان ایستادگی کنند ؟

امام جمعه خشت با بیان اینکه چون این مسئولان دل در گرو این کشور های غربی دارند و به خاطر منافع خود  هرگز مقابل استکبار نخواهند ایستاد .


وی با اشاره اشغال بعضی  پست های مدیریتی کشور  به وسیله ی افراد دو تابعیتی افزود : این افراد با به راه انداختن کنسرت ها و پوشیدن لباس رقاصه ها به تن ناموس مسلمین در ملا عام ، مسائل فرهنگی را به بازیچه گرفته اند و متاسفانه عده ای با نفوذ در بدنه ی نظام و با همراهی بعضی ها در داخل ، این خطر های جدی را برای نظام اسلامی به وجود آورده اند .


عباسی گفت : امروز از کاخ سفید آمریکا نامه می نویسند و بیانه می دهند سران فتنه را آزاد کنید  و در روزنامه های  داخل کشور نیز به حمایت از همان نامه ها دم از آشتی ملی می زنند.

امام جمعه کازرون ادامه داد : اینهایی که دم از آشتی ملی می زنند همان هایی هستند که با خشونت و به راه انداختن فتنه ی 88 و به شهادت رساندن مردم بیگناه ، خسارات اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی زیادی را به نظام و انقلاب اسلامی ایران وارد کردند .

وی گفت : ملت یکپارچه ی ایران  در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که یک صدا در خط امام و رهبری هستند و هیچ مشکل و اختلافی باهم  ندارند .


عباسی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزود : باید مراقب باشیم بعضی افرادی  که وارد این گود می شوند در ظاهر خود را مخالف امام و رهبری جلوه نمی دهند و به بخصوص در انتخابات ریاست جمهوری  برای فریب مردم  شعارهای توخالی و رنگارنگ سر میدهند.


خطیب جمعه ی خشت افراط و تفریط را دو عامل بی تقوایی عنوان کرد و بیان داشت : انسان های با تقوا باید همیشه حد میانه را در نظر بگیرند  ،  زیاده روی  در دین باعث می شود در مقابل  امام معصوم بایستد که در واقع از امام و رهبری  جلو زدن نتیجه افراط است .



حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن ابراز خرسندی بارش رحمت الهی اظهار داشت: مردم در مساجد نماز شکر بخوانند و شکرگزار نعمت های خدا باشند تا خداوند نعمت های خود را افزایش دهد. 

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به اهمیت روحیه انقلابی اشاره کرد و گفت: فرد انقلابی کسی است که آماده جان فشانی برای انقلاب باشد و در هیچ باند و گروهی نباشد. 

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: پیرو تاکید ایشان، مدیریت افکار شهرستان هم نباید به سمت جناح بندی باشد، مردم تن به جناح بندی سیاسی نمی دهند و زیر سایه رهبری بوده و نگاهشان به کلام ولی فقیه است. 

خطیب جمعه خرامه با تاکید بر حفظ یکپارچگی و وحدت در آستانه انتخابات بیان داشت: ما دو افق را برایشهرستان در نظر گرفته ایم، اول ولایت پذیری و دوم پیشرفت شهرستان، مسوولین ملزم به رعایت این دو اصل هستند و مردم اجازه فعالیت باندی و سیاسی را نمی دهند. 

وی مجددا به وضعیت بسیار مناسب بارندگی اشاره کرد و افزود: در خانه خود هم که صدای باران را می شنوید سجده شکر به جا بیاورید، زیاد شکر خدا کنید تا نعمت خداوند هم زیاد شود. 

حجت الاسلام صباحی گفت: دو گروه باید عذرخواهی کنند، اول کسانی که نماز باران را مسخره کردند و دوم کسانی که جرات نکردند بذر بپاشند، آدم عاقل کسی است که صدای خدا را بشنود نه صدای اطلاعیه بانک ها را.

امام جمعه خرامه از ستاد بحران و ادارات شهرستان تشکر کرد و ادامه داد: مدیریت بحران شهرستان خوب رسیدگی کرد، خانه به خانه کربال را رفتند و دیدند، خدا را شکر بحران نداشتیم، رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است. 

وی با اشاره به نزدیکی عید نوروز گفت: گروه های حمایتی تشکیل دهید، 5 نفر بشوید و شیرینی 10 خانواده را تامین کنید، این کار را برای فامیل و روستای خود برنامه ریزی کنید. 

حجت الاسلام صباحی در پایان با تاکید بر نیاز کشور به طلبه و قاضی بیان داشت: در روستاهایی که روحانی دارد طلاق کمتر و مردم منسجم تر هستند، عزیران فرهنگی در آموزش و پرورش، دانش آموزان را به سمت حوزه علمیه هدایت کنند.

خطیب نماز جمعه زرقان:آمریکا شیطان بزرگی که روبه نابودیست

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر اسرائیل گفت : رئیس جمهور آمریکا فردی خودشیفته و متوهم است که نمی داند چه می گوید و چه می کند و چه می خواهد.

امام جمعه زرقان با اشاره به سخن امام راحل که فرموده اند ” آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ” افزود : دولتمردان ما هم باید به این حقیقت انکار ناپذیر باور داشته باشند.

خطیب نماز جمعه زرقان در ادامه با اشاره به قصد رئیس جمهور آمریکا برای لشکر کشی به سوریه افزود: چطور می شود کسی که دوماه پیش از حمله به عراق به عنوان اشتباه یاد می کرد اکنون به فکر حمله به سوریه افتاده است ؟

حجت الاسلام و المسلمین ربانی شیرازی  در ادامه رئیس جمهور آمریکا را فاقد اراده و اختیار دانست و گفت :زیرا اقتصاد آمریکا در اختیار صهیونیست هاست و آنان هستند که برای دولت آمریکا برنامه ریزی می کنند.

امام جمعه زرقان در خصوص نقشه استکبار برای منطقه افزود : اسرائیل می داند که اگر ایران در سوریه به پیروزی نهایی برسد،یکی از بزرگترین سنگرهای مهم علیه اسرائیل فتح خواهد شد و هر روز باید از وجود یک ارتش قدرتمند در کنار خود در هراس باشد.

خطیب نماز جمعه زرقان با اشاره به اینکه امروز به خوبی نشانه های افول قدرت آمریکا هویدا شده گفت : یکی از نشانه های افول قدرت آمریکا تناقض گوییهای رئیس جمهور آمریکا و تزلزل در دولت است و هنوز دولت آمریکا پا نگرفته که شاهد استعفا و برکناریها در دولت آمریکا هستیم و آمریکا شیطان بزرگی که روبه نابودیست.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی شیرازی در پایان با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) افزود : محبت و دوستی اهل بیت دستور واجبی هست که خداوند در قرآن امر فرموده و در مقام و عظمت جایگاه اهل بیت همین بس که اگر کسی در نمازش بر آنان درود و صلوات نفرستد، نمازش مقبول نخواهد بود.

امام جمعه شهرستان سپیدان :مردم با فتنه گران قهرهستند وخواهند بود

حجت الاسلام موسوی انور، امام جمعه شهرستان سپیدان، در خطبه‌های نماز جمعه امروز بسیت ونهم بهمن ماه در خصوص قیام مردم انقلابی آذربایجان افزود :مردم انقلابی وولایتمدار آذربایجان در حرکتی برای گرامیداشت اربعین شهدای مردم قم وبرای دفاع از ارزشهای اسلامی به خیابان آمدند که ثمره این قیام مردمی تقدیم 11 شهید والامقام به امام وانقلاب بود جرقه حرکت انقلابی ایران نواخته شد وباعث گردیدکه دراکثر شهرهای ایران مردم به هواخواهی از خونهای به ناحق ریخته شده قیام کنند .

امام جمعه شهرستان سپیدان باتوجه به سالرزو فرارسیدن  شهادت شهید محلاتی گفت: این روحانی مبارز وانقلابی برای بدنه سپاه وساماندهی این مجموعه زحمات بسیاری کشید اویک روحانی مبارز وانقلابی بود که امام در سوگ او وشهید مطهری گریست وانها راسرمایه های انقلاب ونظام می دانست  وباتوجه به سالروز شهادت این روحانی مجاهد را به نام روز روحانی ودفاع مقدس نامیدندوبرهمین اساس تداوم وحیات انقلاب در گرو حوزه های علمیه است.انقلاب اسلامی فرزند حوزه علمیه است امروزه دشمن در تمامی زمینه ها دارد برنامه ریزی می کند یکی از انها حوزه های علمیه است

حجت الاسلام موسوی انوردر خصوص کودتای انگلیسی رضاخانی گفت: رضاخان برای انگلیسی ها نوکر حلقه به گوش خوبی بود به اسم ارادت به دین وارد شد ودر صدد انهدام دین برآمد.انگلیسی هابانقشه های خودازجمله روحانیت زدایی وتضعیف روحانیت ومخالفت بااسلام وجدایی روحانیون از سیاست طرح وپی ریزی کردند که در آن برهه اززمان متاسفانه مردم خیانت کردند و جواب خیانت خودراهم دیدند وضربات ولطمات جبران ناپذیری برپیکره دین وارد کردند.

امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: مردم یکبار دیگر با حضور عظیم و میلیونی خود ثابت کردند که پای انقلاب ونظام خود ایستاده اند وعلیرغم تمامی مشکلات وگلایه مندی ها باردیگر ثابت کردند وباشوروشعورانقلابی وعاشورایی خود وارد میدان شده اند.حضور امسال مردم پرشورتر از سالهای گذشته بود ومصداقی برای وحدت واتحاد ملی بود وجواب به کسانی دادند که طراح نقشه شوم آشتی ملی هستند .آشتی ملی را کسانی دنبال می کنند که فتنه 88 را رقم زدند ودارندبه آسیاب دشمن آب می ریزند وآنهایی دنبال آشتی ملی هستند که نامه فدایت شوم برای جرج بوش نوشتند وحالا میخواهند در مقابل آمریکا ایستادگی کنند . این شما نیستید که در مقابل آمریکا ایستادگی می کنید بلکه مردم وجوانان انقلابی هستند که تا کنون در مقابل دشمنان قسم خورده این نظام با نثارخون خود ایستادگی کرده اند .شما هیچ وقت مقابل آمریکا نمی ایستید ونخواهید ایستاد .آشتی ملی حرکتی و جریانی در ادامه فتنه 88 است.

خطیب نماز جمعه سپیدان گفت:بدانیدامروزامنیت واقتدار جمهوری اسلامی ایران؛ دشمنانش را خاروزمین گیرکرده است وهیچ خطری ایران را تهدید نمی کند ونخواهد کرد واین بهانه آنها برای آشتی ملی است . شمایی که دایه دار آشتی ملی هستید چرا از مردم عذر خواهی نکرده وتوبه نمی کنید مردمی که به عزت وشعور ودین آنها در فتنه 88 توهین کردید .شما مقصرید نه مردم وباید از مردم عذرخواهی کنید مردم باکسی قهر نیستند و مردم باهم هستند .مردم با فتنه گران قهرهستند وخواهند بود .قصد آنها از این مسئله نفوذ است که در مراکز دولتی ودر دل مردم نفوذ کنند تا دوباره بدنبال فتنه ای عظیم تر باشند .

امام جمعه سپیدان درادامه ضمن تبریک به انتخاب فرماندار جدید شهرستان خطاب به وی گفت : فرماندار شهرستان نماینده دولت در شهرستان است ومتعلق به همه مردم وهمه نگرش هاست چرا باید شهرستانی باداشتن این همه پتانسیل گردشگری وکشاورزی واقتصادی جز محرومترین های کشور باشد .فرماندار باید در دل مردم ودر کنار مردم باشد قهرکردن با مردم معنی ندارد مسئولین باید در جمعه وجماعات شرکت کنند .باید اطرافیان فرماندار انسانهای صالح وسالم باشد که بتواند به مردم وجامعه خدمت کند قرارگرفتندرذ کنار ادم های هوچی کاری از پیش نمی برید وبه ضرر مردم شهرستان است

خطیب نماز جمعه سپیدان به مسئولین پروازی شهرستان گفت: مسئولین پروازی شهرستان باید فکری به حال خودشان بکنند وباید در شهرستان سکونت داشته باشند رفت وامد آنها آنهم با وسیله اداری ؛آنهم بیت المال درست نیست  مگر در این شهرستان قحط الرجال است این شهرستان داری پتانسیل های بسیار ونخبه های فراوان در عرصه های مختلف است ومسئولان پروازی باید بتوانند خود را شرایط شهرستان سازگار کنند  وباید وضعیت انها مشخص شود .

امام جمعه شهرستان سپیدان در خطبه نخست نماز جمعه مردم ونمازگزاران رابه رعایت تقوای الهی بر حفظ آن دعوت نمود وپیرامون عفت ونقش زنان در سلامت وسعادت جامعه مطالبی را بیان نمود .



امام جمعه صفاشهر:در مراسم معارفه فرماندار جدید شرکت نمی کنم

حجت الاسلام مهدی نقوی امام جمعه صفاشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان گفت: هدف از آشتی ملی که توسط برخی جریانات سیاسی و رسانه‌های وابسته با آنان در جامعه ترویج داده شد، تطهیر چهره فتنه‌گرانی است که 8 ماه نظام اسلامی را تا مرز سقوط و براندازی پیش بردند.

وی افزود: فتنه‌گران قائل بودند که صندوق رای برنده انتخابات را مشخص نمی کند، بلکه اردوکشی خیابانی و حمایت آمریکا و اسراییل مشخص کننده برنده انتخابات است.

حجت الاسلام نقوی اظهار کرد: آنان با دیکتاتوری به نظر مردم توهین کردند ولی رهبرمعظم انقلاب با ایستادگی در مقابل این دیکتاتوری از رای مردم حفاظت کرد.

وی با اشاره به معرفی فرماندار جدید شهرستان خرم‌بید با تاخیر 7 ماهه گفت: معتقدم در این مدت به مردم شهرستان ظلم شده است و به همین دلیل در جلسه معارفه شرکت نمی کنم.

خطیب جمعه آباده:مردم به خاطر اصل نظام و انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن حضور عظیمی داشتند

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی امام جمعه آباده در خطبه‌های امروز نماز جمعه که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد گفت: مرگ موضوعی است که تمام انبیاء الهی از آن سخن گفته‌اند و حقیقت آن مورد تائید تمام آن‌ها بوده است.

وی ادامه داد: بعضی‌ها فریب سالم بودن خود را می‌خورند و مرگ را از خود دور می‌بینند درحالی که مرگ یک قدمی آن‌ها است خوب است در محیط زندگی و کار خود نوشته‌هایی بزنیم که مسئله مرگ را برای ما یادآوری کند.

خطیب جمعه آباده اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند کسی قهر نیست که آشتی کند، کرد و گفت:

سران فتنه که حرمت‌ها را شکستند و چند نفر که خبرنگار آمریکایی‌ها شده‌اند و اخبار کشور را به آن‌ها مخابره می‌کنند و به قول خودشان قهر هستند با جمعیت بزرگ که روز 22 بهمن آمدند و یک حماسه دیگر را خلق کرده‌اند نمی‌شود مقایسه کرد و این چند نفر باید خود را مطیع این جمعیت عظیم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی در ادامه تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموردند مسؤولین نباید از حضور عظیم مردم مغرور شوند و این حضور را دلیل بر رضایت آنان نسبت خود بدادند بلکه مردم نسبت به مشکلات و گرانی ها از مسئولین گله مند هستند این حضور بخاطر رضایت از اصل نظام و انقلاب است.

خطیب جمعه در مورد سال اقدام و عمل و اقدام مسؤولین در این خصوص گفت: رهبری از اقدام و عمل  رضایت ندارد و گله مند است، سال اقدام و عمل رو به پایان است و باید دید که در این سال مسؤولین چه اقدامی کرده اند و تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم به کار ببرند.

وی در خصوص بارش‌های سیل‌آسا اخیر در جهرم اشاره داشت  و گفت : همیشه اتفاقات غیرمترقبه امکان وقوع دارد در بعضی روستاهای جهرم حتی با بالگرد هم نتوانسته‌اند به مردم کمک‌رسانی شود و چند  روز است قطع ارتباط شده است که امیدواریم این مشکلات برای هم استانی‌های ما برطرف شود.

خطیب نماز جمعه نی ریز: ملت با کسی قهر نیست / آشتی ملی معنایی ندارد

آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، گفت : تکبر یکی از آفت هایی می باشد که گریبان گیر افرادی که کمبود یا حقارتی در خود می بینند، می شود .

وی ادامه داد : مسوولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی باید برای مردم الگوی پاکی، صداقت باشند و از وعده های دروغ جلوگیری کنند .

امام جمعه نی ریز خطاب به سخنان رهبری گفت : مسوولان به مردم بگویند که چه کرده اند نه اینکه می خواهند چه بکنند.

وی افزود : مسوولان افراط و تفریط نکنند و به مردم مستضعف و بینوا رسیدگی کنند .

آیت الله سید محمد فقیه بیان کرد : مدیران ما به دنبال رفاه طلبی و سلطنت طلبی نباشند و به دنبال خدمت به مردم باشند .

وی گفت : با رفتار اشتباه بعضی از مدیران و مسئولان عده ای نیز به گمراهی کشیده می شوند و به اشتباه می افتند و عقل مردم را با دگرگونی به انحراف و سمت اهداف و خواسته های خود می کشند .

خطیب نماز جمعه نی ریز بیان کرد : همه ما وظیفه داریم که در سربلندی انقلاب اسلامی و در حفظ استقلال و امنیتی که داریم کوشا باشیم .

امام جمعه نی ریز در خصوص قیام مردم آذربایجان گفت : مردم این خطه در حق انقلاب خدمات زیادی کردند .

وی ادامه داد : مردم تبریز و آذربایجان شروع کننده حرکت انقلابی بود که همه مردم ایران به آرزوی خود برسند و انقلاب اسلامی را به سرانجام رساندند.

وی بیان کرد : حوزه های علمیه باید حرکت انقلابی خود را ادامه بدهند و دیانت و سیاست را هر دو با هم پیش ببرند و حقایق را برای مردم روشن کنند .

امام جمعه نی ریز گفت : انقلاب اسلامی روی پای خود ایستاده است و به کسی باج نخواهد داد .

وی در پایان در مورد موضوع مطرح شده آشتی ملی گفت : ملت ما با کسی قهر نیست، مردم ما با کسی که دوستدار انقلاب هستند فاصله ای ندارند ولی اگرعده ای  فتنه گر بودند حسابشان جداست .

امام جمعه نی ریز در خصوص صحبت های رهبری در دیدار مردم آذربایجان گفت : اگر مردم پرشور در 22 بهمن شرکت کردند به این معنی نیست که مشکلاتی وجود ندارد و گله مند نیست و مسوولان باید به خودشان بیایند و به آن ها رسیدگی کنند .

امام جمعه پاسارگاد گفت: نحوه اجرای همایش پایتختی جوانان جهان اسلام در شان مردم مومن فارس نبود

حجت الاسلام محمد پردل  امام جمعه بخش پاسارگاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: سوم اسفند ماه سالروز کودتای انگلیسی رضا خان در سال ۱۲۹۹ بود، کودتایی که با اهداف و نقشه هایی از جمله، مخالفت با اسلام ، تضعیف و انزوای روحانیت، جدا کردن روحانیت از سیاست  و طرح استعماری کشف (حذف) حجاب  بود.

امام جمعه بخش پاسارگاد ادامه داد: اما اشتباهات تاریخی ملت در برابر این اهداف و نقشه ها، مطلع نکردن خواص نسبت به چهره واقعی رضا خان، پشتیبانی نکردن از شهید مدرس  و مخالفت نکردن با پادشاهی پسر رضا خان  بود.

وی ادامه داد: درسها و عبرتهایی که باید از این اتفاقات گرفت، لزوم هوشیاری در مقابله با نقشه های اجانب و بیگانگان، تبلیغات دامنه دار معاندین و دشمنان برای از بین بردن اسلام، مبارزه هدفمند دشمن با احکام و مظاهر دین مبین اسلام  و مهمتر از همه پایداری حکومت در گرو پشتیبانی مردم خواهد بود.

پردل گفت: حماسه عظیم و مثال زدنی ۲۲بهمن امسال که جمعیت چند ده میلیونی مردم یکدل و یک صدا در سراسر کشور به میدان آمدند و آرزوهای آمریکا و متحدان بیرونی و دنباله های داخلی آنان را  زیر گامهای استوار خود لگد مال کردند، نشان این بود که مردم به یکدیگر بسیار نزدیکتر و همراه و همزبان تر از آن هستند که به (نسخه آشتی ملی ) آن هم نسخه ای که از سوی وطن فروشان پیچیده شده نیازی داشته باشند.

وی بیان داشت:  ازاهداف پنهانی آشتی ملی  می توان به بازگشت به قدرت بدون عذر خواهی و محاکمه، خروج از بن بست کنونی، نگرانی از امنیتی شدن فضای سیاسی کشور، بازی سیاسی با افکار عمومی  و ناکار آمدی در پاسخ گویی به مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم  اشاره کرد.

امام جمعه بخش پاسارگاد ادامه داد: مردم با هم قهر نبودند که آشتی کنند و  هیچ مشکلی با هم ندارند فقط با کسانی که در روز عاشورا آن کار وقیحانه را کردند و جوان بسیجی را به طرز وحشیانه ای کتک زدند و اذیت کردند قهرند و آشتی  هم نمی کنند و با فتنه گران و سران فتنه که سعی در تغییر نظام داشتند و بیش از ۲۲ جوان را در فتنه سال ۸۸ به شهادت رساندند بیزار هستند

وی گفت: این حرکت را در ۲۲ بهمن دیدیم ولی این دلیلی بر گلایه مردم از مشکلات معیشتی، اقتصادی، مالی و شغلی مردم نیست، مردم از آرمانهای نظام و انقلاب و رهبر خود حمایت می کنند و از فتنه گران بیزاری می جویند لذا سران فتنه باید تاوان این کارشان  را بدهند و از مردم عذر خواهی کنند.

پردل ادامه داد: همایش پایتختی جوانان جهان اسلام در استان فارس و شهر شیراز اتفاق خوبی بود، اگر مسئولان برگزار کننده دقت می کردند.

امام جمعه بخش پاسارگاد ابراز داشت: ما باید ترویج دین اسلام ناب محمدی رابه دنیا داشته باشیم نه اسلام غربی - آمریکایی و انگلیسی.

پردل بیان داشت: نحوه اجرای این برنامه در شان دین اسلام و مردم مومن و انقلابی استان فارس نبود، در واقع این برنامه خواسته دشمن را محقق کرد که عده ای دختر آرایش کرده و دف نواز و موسیقی نواز را دعوت کنند و در ایام شهادت حضرت معصومه بنوازند.

وی گفت: این برنامه در شان اهل بیت(ع) نبود، مسئولان برگزار کننده اشتباه کردند و باید معذرت خواهی کنند، این برنامه طوری بود که نماینده ولی فقیه و  و نمایندگان خبرگان رهبری در استان فارس از برنامه بیرون رفتند.

پردل تصریح کرد: این برنامه از قبل هماهنگ شده بود، چرا مسئولان امر می گویند ما در جریان نبودیم و این سر پوش گذاشتن است به کاری که انجام داده اند.

وی با بیان اینکه نباید به معنای آزادی کار ضد دینی کرد، اظهار داشت: نیروهای انقلابی و مومن باید ورود کنند و جلوی این لا ابالی گری ها را در استان و کشور بگیرند تا خدشه ای به انقلاب وارد نشود.

امام جمعه بخش پاسارگاد بیان داشت: آنهایی که آب به آسیاب دشمن می ریزند به گوش باشند که اگر دست از کارهایشان بر ندارند، هیچ جایگاهی و پست ومقامی در این مملکت دینی و انقلابی و اسلامی ندارند و مردم با آنها برخورد قاطع خواهند کرد و این نشان دهنده بی کفایتی و بی لیاقتی برگزار کنندگان این مراسم مهم بود.

نظرات بینندگان