کد خبر: ۱۰۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
خطیب جمعه خرامه:

مردم تن به جناح بندی سیاسی نمی دهند/ شکرگزار نعمت های خدا باشید

مدیریت افکار شهرستان هم نباید به سمت جناح بندی باشد، مردم تن به جناح بندی سیاسی نمی دهند و زیر سایه رهبری بوده و نگاهشان به کلام ولی فقیه است.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن ابراز خرسندی بارش رحمت الهی اظهار داشت: مردم در مساجد نماز شکر بخوانند و شکرگزار نعمت های خدا باشند تا خداوند نعمت های خود را افزایش دهد.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به اهمیت روحیه انقلابی اشاره کرد و گفت: فرد انقلابی کسی است که آماده جان فشانی برای انقلاب باشد و در هیچ باند و گروهی نباشد.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: پیرو تاکید ایشان، مدیریت افکار شهرستان هم نباید به سمت جناح بندی باشد، مردم تن به جناح بندی سیاسی نمی دهند و زیر سایه رهبری بوده و نگاهشان به کلام ولی فقیه است.

خطیب جمعه خرامه با تاکید بر حفظ یکپارچگی و وحدت در آستانه انتخابات بیان داشت: ما دو افق را برایشهرستان در نظر گرفته ایم، اول ولایت پذیری و دوم پیشرفت شهرستان، مسوولین ملزم به رعایت این دو اصل هستند و مردم اجازه فعالیت باندی و سیاسی را نمی دهند.

وی مجددا به وضعیت بسیار مناسب بارندگی اشاره کرد و افزود: در خانه خود هم که صدای باران را می شنوید سجده شکر به جا بیاورید، زیاد شکر خدا کنید تا نعمت خداوند هم زیاد شود.

حجت الاسلام صباحی گفت: دو گروه باید عذرخواهی کنند، اول کسانی که نماز باران را مسخره کردند و دوم کسانی که جرات نکردند بذر بپاشند، آدم عاقل کسی است که صدای خدا را بشنود نه صدای اطلاعیه بانک ها را.

امام جمعه خرامه از ستاد بحران و ادارات شهرستان تشکر کرد و ادامه داد: مدیریت بحران شهرستان خوب رسیدگی کرد، خانه به خانه کربال را رفتند و دیدند، خدا را شکر بحران نداشتیم، رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است.

وی با اشاره به نزدیکی عید نوروز گفت: گروه های حمایتی تشکیل دهید، 5 نفر بشوید و شیرینی 10 خانواده را تامین کنید، این کار را برای فامیل و روستای خود برنامه ریزی کنید.

حجت الاسلام صباحی در پایان با تاکید بر نیاز کشور به طلبه و قاضی بیان داشت: در روستاهایی که روحانی دارد طلاق کمتر و مردم منسجم تر هستند، عزیران فرهنگی در آموزش و پرورش، دانش آموزان را به سمت حوزه علمیه هدایت کنند.

منبع:  صدای خرامه

نظرات بینندگان