کد خبر: ۱۰۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
خطیب جمعه آباده:

مردم به خاطر اصل نظام و انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن حضور عظیمی داشتند

خطیب جمعه آباده در خطبه های نماز جمعه این هفته به حضور عظیم مردم و خلق حماسه دیگر در 22 بهمن امسال اشاره کرد و دلیل این حضور را اصل نظام و انقلاب دانست.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی امام جمعه آباده در خطبه‌های امروز نماز جمعه که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد گفت: مرگ موضوعی است که تمام انبیاء الهی از آن سخن گفته‌اند و حقیقت آن مورد تائید تمام آن‌ها بوده است.

وی ادامه داد: بعضی‌ها فریب سالم بودن خود را می‌خورند و مرگ را از خود دور می‌بینند درحالی که مرگ یک قدمی آن‌ها است خوب است در محیط زندگی و کار خود نوشته‌هایی بزنیم که مسئله مرگ را برای ما یادآوری کند.

خطیب جمعه آباده اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند کسی قهر نیست که آشتی کند، کرد و گفت:

سران فتنه که حرمت‌ها را شکستند و چند نفر که خبرنگار آمریکایی‌ها شده‌اند و اخبار کشور را به آن‌ها مخابره می‌کنند و به قول خودشان قهر هستند با جمعیت بزرگ که روز 22 بهمن آمدند و یک حماسه دیگر را خلق کرده‌اند نمی‌شود مقایسه کرد و این چند نفر باید خود را مطیع این جمعیت عظیم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی در ادامه تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموردند مسؤولین نباید از حضور عظیم مردم مغرور شوند و این حضور را دلیل بر رضایت آنان نسبت خود بدادند بلکه مردم نسبت به مشکلات و گرانی ها از مسئولین گله مند هستند این حضور بخاطر رضایت از اصل نظام و انقلاب است.

خطیب جمعه در مورد سال اقدام و عمل و اقدام مسؤولین در این خصوص گفت: رهبری از اقدام و عمل  رضایت ندارد و گله مند است، سال اقدام و عمل رو به پایان است و باید دید که در این سال مسؤولین چه اقدامی کرده اند و تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم به کار ببرند.

وی در خصوص بارش‌های سیل‌آسا اخیر در جهرم اشاره داشت  و گفت : همیشه اتفاقات غیرمترقبه امکان وقوع دارد در بعضی روستاهای جهرم حتی با بالگرد هم نتوانسته‌اند به مردم کمک‌رسانی شود و چند  روز است قطع ارتباط شده است که امیدواریم این مشکلات برای هم استانی‌های ما برطرف شود.

منبع: آباده نما

نظرات بینندگان