کد خبر: ۱۰۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
خطیب نماز جمعه نی ریز:

ملت با کسی قهر نیست / آشتی ملی معنایی ندارد

خطیب نماز جمعه شهرستان نی ریز در خطبه های نماز جمعه این شهر در مورد موضوع مطرح شده آشتی ملی گفت: مردم ما باکسانی دوستدار و حافظ انقلاب هستند قهر نیستند و اگر عده ای فتنه گر و ضد انقلاب وجود داشته باشد حسابشان جداست.

به گزارش شیرازه، آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، گفت : تکبر یکی از آفت هایی می باشد که گریبان گیر افرادی که کمبود یا حقارتی در خود می بینند، می شود .

وی ادامه داد : مسوولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی باید برای مردم الگوی پاکی، صداقت باشند و از وعده های دروغ جلوگیری کنند .

امام جمعه نی ریز خطاب به سخنان رهبری گفت : مسوولان به مردم بگویند که چه کرده اند نه اینکه می خواهند چه بکنند.

وی افزود : مسوولان افراط و تفریط نکنند و به مردم مستضعف و بینوا رسیدگی کنند .

آیت الله سید محمد فقیه بیان کرد : مدیران ما به دنبال رفاه طلبی و سلطنت طلبی نباشند و به دنبال خدمت به مردم باشند .

وی گفت : با رفتار اشتباه بعضی از مدیران و مسئولان عده ای نیز به گمراهی کشیده می شوند و به اشتباه می افتند و عقل مردم را با دگرگونی به انحراف و سمت اهداف و خواسته های خود می کشند .

خطیب نماز جمعه نی ریز بیان کرد : همه ما وظیفه داریم که در سربلندی انقلاب اسلامی و در حفظ استقلال و امنیتی که داریم کوشا باشیم .

امام جمعه نی ریز در خصوص قیام مردم آذربایجان گفت : مردم این خطه در حق انقلاب خدمات زیادی کردند .

وی ادامه داد : مردم تبریز و آذربایجان شروع کننده حرکت انقلابی بود که همه مردم ایران به آرزوی خود برسند و انقلاب اسلامی را به سرانجام رساندند.

وی بیان کرد : حوزه های علمیه باید حرکت انقلابی خود را ادامه بدهند و دیانت و سیاست را هر دو با هم پیش ببرند و حقایق را برای مردم روشن کنند .

امام جمعه نی ریز گفت : انقلاب اسلامی روی پای خود ایستاده است و به کسی باج نخواهد داد.

وی در پایان در مورد موضوع مطرح شده آشتی ملی گفت : ملت ما با کسی قهر نیست، مردم ما با کسی که دوستدار انقلاب هستند فاصله ای ندارند ولی اگرعده ای  فتنه گر بودند حسابشان جداست .

امام جمعه نی ریز در خصوص صحبت های رهبری در دیدار مردم آذربایجان گفت : اگر مردم پرشور در 22 بهمن شرکت کردند به این معنی نیست که مشکلاتی وجود ندارد و گله مند نیست و مسوولان باید به خودشان بیایند و به آن ها رسیدگی کنند .

منبع: نبض نیریز

نظرات بینندگان