کد خبر: ۱۰۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
بخشدار بالاده کازرون خبر داد:

پل بالاده در مسیر کازرون- فراشبند فرو ریخت+ تصاویر

باتوجه به حجم بالای بارندگی و طغیان رودخانه ، پل بالاده واقع در محور فرعی کازرون- فراشبند تخریب و مسیر کازرون- فراشبند تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش شیرازه، باتوجه به حجم بالای بارندگی و طغیان رودخانه، پل بالاده واقع در محور فرعی کازرون- فراشبند تخریب و مسیر کازرون- فراشبند تا اطلاع ثانوی مسدود است.

حمداله عربلو ، بخشدار بالاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این پل به دلیل از تخریب ستونهای مرکزی، از وسط دچار ریزشد.

وی گفت: اکنون مسیر بالاده به دهستان جره و در ادامه ان به شهرستان فراشبند به کلی قطع شده است.

علوی بیان کرد: باتوجه به حجم بالای بارندگی و طغیان رودخانه، پل بالاده واقع در محور فرعی کازرون- فراشبند تخریب و مسیر کازرون- فراشبند تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بخشدار بالاده با اشاره به مسیر جایگزین گفت: تا مرمت زمانی که مرمت این پل انجام  بشود، مسیر  کازرون- برازجان- اهرم- فراشبند می تواند به عنوان محور جایگزین در نظر گرفته شود.

هاشم حسن نیا ، معاون راهداری و حمل و جاده ای کشور امروز صبح از وضعیت پل بالاده که روز گذشته بر اثر سیلاب فروریخته بود بازدید کرد.

حسن نیا در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت : بزودی مسیر تردد از سمت سد نرگسی احداث خواهد شد و این کار از امروز در دستور کار حمل و نقل جاده ای فارس و کازرون خواهد بود .

وی گفت : سعی می کنیم در حداقل زمان ممکن بازسازی پل را به اتمام برسانیم .

رضا جمشیدی شهردار بالاده نیز گفت : در دیدار با معاون راهداری کل کشور ، محور پیشنهادی ما احداث و بازگشایی مسر کنار پل ساحلی است .

وی گفت : در حاشیه این پارک که در کنار پل بالاده قرار دارد دو لاین تردد به سمت ابنمای بالا دست رودخانه به سمت سد نرگسی وجود دارد که پیشنهاد کرده ایم تا زمان بازسازی پل از این مسیر استفاده شود .

جمشید یگفت : معاون حمل و نقل جاده ای کشور با مرمت فوری پل و همچنین مسیر جایگزین بصورت ضمنی موافقت کرده است .


پل بالاده فروریخت

پل بالاده فروریخت

پل بالاده فروریخت

پل بالاده فروریخت

پل بالاده فروریخت

پل بالاده فروریخت

پل بالاده فروریخت

پل بالاده فروریخت

پل بالاده فروریخت

پل بالاده فروریخت

منبع: کازرون خبر


نظرات بینندگان