کد خبر: ۱۰۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان پاسارگاد برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان پاسارگاد به ریاست اسفندیار احمدی منش فرماندار شهرستان و با حضور اعضاء کارگروه در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد.
به گزارش شیرازه، جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان پاسارگاد به ریاست اسفندیار احمدی منش فرماندار شهرستان و با حضور اعضاء کارگروه در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان پاسارگاد ضمن شکر گذاری بارش رحمت  الهی، وتقدیر وتشکر از مسولان شهرستان که با حضور ویژه وپرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه وتجدید میثاق خود با امام (ره) ورهبری وبا حضور پررنگ مسولین در این ایام الله در بین مردم و دیدار مردمی وشنیدن درد ودل های مردم، انتقادات آنها و رسیدگی به مشکلات آنها در حد توان، قدردانی کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان  اظهار داشت: کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید یکی از مهمترین کارگروه هاست چرا که در این کارگروه مهمترین موضوع یک منطقه که اشتغال و حمایت از سرمایه گذار و رفع مشکلات تولید کنندگان هست، مورد بررسی قرار می گیرد.

فرماندار پاسارگاد افزود: همه دستگاهها باید با همدلی ،همراهی، همکاری وسرعت عمل به مسائل و مشکلات مردم شهرستان رسیدگی کرده چرا که هدف همه ما باید خدمت به مردم باشد و  باید تمام تلاش مسولان این شهرستان ایجاد اشتغال و رونق تولید واقتصاد محلی مردم این شهرستان باشد.

احمدی منش از اعضاء کارگروه اشتغال خواست تا وقت بیشتری را صرف این کارگروه کنند و با ارائه راهکار جهت ایجاد مشاغل، مسیر را در رسیدن به آنچه لایق شهرستان است، هموار سازند.

فرماندار پاسارگاد در این جلسه مسائل و مشکلات چندین سرمایه گذار و تولیدکننده در شهرستان، مورد بررسی قرار گرفت وتصمیمات لازم اتخاذ شد.


منبع: طنین پاسارگاد
نظرات بینندگان