کد خبر: ۱۰۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
بخشدار اسیر:

در بخش اسیر بیش از 140 منزل مسکونی تخریب‌شده‌اند

بخشدار اسیر گفت: در بخش اسیر از توابع شهرستان مهر بیش از 140 منزل مسکونی تخریب‌شده‌اند و این منازل مسکونی که بیشتر کاه‌گلی هستند از 20 تا 80 درصد خسارت‌دیده‌اند.
به گزارش شیرازه، سید عبدالرسول موسوی بخشدار اسیر در گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار ماگفت: در بخش اسیر از توابع شهرستان مهر بیش از 1400 منزل مسکونی تخریب‌شده‌اند و این منازل مسکونی که بیشتر کاه‌گلی هستند از 20 تا 80 درصد خسارت‌دیده‌اند.

بخشدار اسیر در ادامه صحبت‌های خود بیان داشت: بیشترین منازل مسکونی در بخش اسیر تخریب‌شده‌اند در روستاهای چشمه جنتی، سمنگان، سرگاه، چاه کبگان، گنبدو، گاو چاه، کور بلند، دارالمیزان، نوآباد، چاه بیدو، هرج، بهرستان، باغ چاله، مزیجان، چاه شورک، کریم آباد و شهر اسیر آسیب‌دیده‌اند.


موسوی بخشدار اسیر در ادامه و در جواب خبرنگار ما گفت: از مجموع 10 گور آب احداث‌شده در بخش اسیر 8 گور آب، آب آن‌ها سرریز شده است و گوراب شهر اسیر به علت نفوذپذیری بسیار بالا مشکلی نداشته است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: به عشایر مستقر در بخش اسیر هشدارهایی در خصوص بارندگی اخیر و سیل داده‌شده بود، وسایل، امکانات و چادرهای آن‌ها بیش از 50 درصد در جریان بارندگی و سیل از بین رفته است.

وی افزود: تعداد 4 خانوار از عشایر مستقر در بخش اسیر به‌صورت صد درصد دچار خسارت شده‌اند.

بخشدار اسیر ادامه داد: متأسفانه تعدادی از دام‌های عشایر نیز تلف‌شده‌اند که تا این لحظه آمار دقیقی در دست نیست.

سید عبدالرسول موسوی بخشدار اسیر در پایان صحبت‌های خود از مجموعه‌ها، نهادها و افرادی که در بارندگی اخیر با آن‌ها همکاری لازم داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/


منبع: عصر مهر
نظرات بینندگان