کد خبر: ۱۰۶۵۵۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
معاون سیاسی استاندار فارس:

مشکل اقتصادی کشور به نظام بر میگردد نه دولت!/دلیل ندارد علت تغییر فرماندارها را اعلام کنیم/ترجیحا فرمانداران را از نیروهای غیر بومی انتخاب می کنیم

معاون سیاسی استاندار فارس در معارفه فرماندار جدید صفاشهر گفت: در بخش اقتصادی به شدت مشکل داریم، این مشکل دولت نیست و مشکل نظام است، دولت یک کارگزار است.

به گزارش شیرازه، در مراسمی که با حضور هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس و جمعی از مسؤولان شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد صفاشهر برگزار شد، صادق کریمی به عنوان فرماندار جدید خرم بید معرفی و از فعالیت های سید کمال علوی فرماندار سابق تقدیر شد.

پژوهش در این مراسم به مشکلاتی که در اداره کشور وجود دارد اشاره کرد و گفت: در بخش اقتصادی به شدت مشکل داریم، این مشکل دولت نیست و مشکل نظام است، دولت یک کارگزار است. مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را دشمنان برای ما ایجاد  کردند.

وی در پاسخ به انتقادها از تاخیر 7 ماهه در معرفی فرماندار جدید و بی توجهی استانداری نسبت به شهرستان خرم بید اظهار داشت: چرا مردم را نا امید می کنیم، کارها بر زمین نمانده است و ادارات مشغول کار هستند، تعطیل نبودن ادارات شهرستان نشان دهنده کار دولت در شهرستان است و ادارات قائل به بودن فرماندار نیستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به تغییر زود هنگام علوی فرماندار سابق شهرستان، تغییرمدیریت و کوتاه بودن عمر مدیریتی را خسارت دانست و ابراز کرد: علوی اگر بیشتر می ماند خیلی بهتر بود اما در پازل مدیریتی گاهی در شرایط اضطراری مجبور به تغییر مدیر هستیم، چون شرایط استان را می بینیم و نه شهرستان و البته نه به این قیمت که شهرستانی ضرر کند.

وی تغییر زودهنگام فرماندار و تاخیر 7 ماهه در معرفی فرماندار جدید را ظلم به مردم شهرستان ندانست و بیان داشت: در شرایط اضطراری مجبور به تغییر فرماندار شدیم  و این ظلم به شهرستان نیست، ما نمی‌توانیم همه شرایط را پشت تریبون و در رسانه ها بگوییم و  اینکه این اضطرار چه بود ضرورتی نمی‌بینم آن را اینجا بیان کنم.

پژوهش افزود: در این مدت سرپرست فرمانداری که یک نیروی بومی شهرستان هست قوی و با حساسیت و دلسوزی کار کرد اما ترجیح می‌دهم در پست فرمانداری نیروی بومی قرار ندهیم.

در ادامه این مراسم صادق کریمی فرماندار جدید خرم بید گفت: با همدلی و همکاری می توان هر مشکلی را در شهرستان حل کرد و هیچ گونه کوتاهی و کم کاری از جانب مدیران را نمی پذیرم.

گفتنی است این مراسم بدون حضور امام جمعه صفاشهر و نماینده شهرستان برگزار شد.


معرفی فرماندار جدید خرم بید 30 بهمن 95


معرفی فرماندار جدید خرم بید 30 بهمن 95


منبع: بام فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
0
پس دولت چکاره است؟
البته این حرف ایشان بر زبان آورده ولی در خفا خیلی از مسئولین وقتی کم می آورند همین حرف را مستقیم یا غیر مستقیم می زنند
محمودی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
0
جناب آقای پژوهش !شما خود جهرمی هستید چرا برای جهرم فرماندار بومی می گذارید وتغییرنمی دهید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
0
پس چرافرمانداران جهرم ولامردبومی اند
آغازبی آزار
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
0
جناب حضرت پژوهش افاضه فرمودید که فرمانداران را غیر بومی می گذاریم پس چرا با اصرار ودر خواست همه جانبه مردم ومعتمدیم محلی بوانات فرماندار بومی این شهرستان را برنمی دارید
ali
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
0
شهرستان شده ازمايشگاه و ميدان تسويه حساب هاي سياسي برخي ها. شما ببين تو دوسه سال اخير تو شهرستان چند تا فرماندار عوض شده
سرکار
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
0
مردم مظلوم از دست این جناح بازی ها باید روز به روز بسوزن وبسازن مخلص کلوم سر کارن