کد خبر: ۱۰۶۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
با گذشت بیش از سه سال از عُمر دولت یازدهم:

قطار تغییر فرمانداران فارس هنوز به ایستگاه آخر نرسیده!

قطار تغییر فرمانداران استان فارس بعد از گذشت بیش از سه سال هنوز به ایستگاه آخر نرسیده و استاندار فارس همچنان در حال سنجش توانمندی و جابجایی نیروهایش است.
قطار تغییر فرمانداران فارس هنوز به ایستگاه آخر نرسیده!
به گزارش شیرازه، قطار تغییر فرمانداران استان فارس بعد از گذشت بیش از سه سال هنوز به ایستگاه آخر نرسیده و استاندار فارس بدون توجه به ثبات مدیریتی در شهرستان های استان در حال سنجش توانمندی و جابجایی نیروهایش است.

طی 10 روز اخیر استاندار فارس صالح مشتاقی لاری فرماندار سپیدان را به عنوان فرماندار جدید شهرستان اقلید منصوب کرد.

همچنین شبیر زارع خفری مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، به عنوان فرماندار جدید سپیدان معرفی شد.

صادق کریمی فرماندار پیشین اقلید نیز فرماندار خرمبید شد.

پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس روز گذشته در معارفه فرماندار جدید خرمبید گفته بود:تغییر زودهنگام فرماندار خرمبید و تاخیر 7 ماهه در معرفی فرماندار جدید ظلم به مردم شهرستان نیست. در شرایط اضطراری مجبور به تغییر فرماندار شدیم و این ظلم به شهرستان نیست، ما نمی‌توانیم همه شرایط را پشت تریبون و در رسانه ها بگوییم و  اینکه این اضطرار چه بود ضرورتی نمی‌بینم آن را اینجا بیان کنم.

استاندار فارس نیز چندی پیش در پاسخ به خبرنگار شیرازه مبنی بر علت جابجایی فرمانداران که بی ثباتی مدیریتی را به همراه خواهد داشت گفته بود: این جابجایی و تغییرات امری طبیعی است و آن را عدم ثبات مدیریت نمی دانم.
افشانی جابجایی و تغییرات را بر اساس توانایی فرمانداران ارزیابی کرده بود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
0
هر كس را مي خواهيد تعويض كنيد بجز داريوش دهقان را اين بي زبون در دولت اصولگرا اصولگراترين است و در دولت اصلاحات و اعتدال معتدلترين اصلاحات طلب