کد خبر: ۱۰۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
با وجود اعلام وزیر نیرو مبنی بر نبود مشکل آب در جهرم:

9 منطقه و روستای جهرم همچنان آب ندارند

وزیر نیرو با حضور در جهرم از مناطق سیل زده و خسارات به جا مانده بازدید کرد و با وجود اینکه اعلام کرد در جهرم مشکل آب نیست اما 9 منطقه و روستای جهرم همچنان آب ندارند.

به گزارش شیرازه، حمید چیتچیان وزیر نیرو  با حضور در جهرم از نزدیک شاهد خرابی ها و خسارات به جای مانده از بارش ها و جاری شدن سیل در جهرم بود.

وی در در حاشیه این بازدید ها گفته بود : مشکل آبرسانی در شهر جهرم به حالت عادی برگشته و در حال حاضر هیچگونه مشکلی از این بابت وجود ندارد.

این درحالیست که آب مناطقی از جهرم از جمله روستاهای  تنگ کهره ، جامغان ، صادق آباد ، حسین آباد و محله های حیدرآباد ، کاظمیه ، نظام آباد ، اسلام آباد و تل ریگی همچنان قطع است.

  محمدتقی روغنیان مدیر آبفای روستایی جهرم در گفتگو با خبرنگار ما دراین باره گفت : آب بردگی 400 متر از خط لوله تامین آب شرب این مناطق بر اثر طغیان سیل علت این قطعی است.

وی با اشاره به اتصال موقت یک خط لوله تامین آب شرب تا پایان امروز گفت : آب رسانی در این مناطق پس از اتصال موقت به صورت شیفت بندی انجام خواهد گرفت.

روغنیان با اشاره به درخواست خرید لوله برای ترمیم هرچه زودتر این خط انتقال آب شرب به مردم  گفت : تامین لوله ی مورد نیاز باید از استان تامین شود و به محض دریافت ترمیم کامل این خط لوله انجام می شود.

منبع: پسین جهرم
نظرات بینندگان