کد خبر: ۱۰۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵

درخشش طلاب شیرازی در جشنواره فرهنگی ورزشی کل کشور

با اینکه این دوره از مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و رقابت بین شرکت کنندگان بسیار سخت برگزار می شد، اما طلاب تیم استان فارس توانستند بخوبی در این جشنواره فعالیت کنند.

به گزارش شیرازه، جاویدی جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس و سرگروه تیم اعزامی مسابقات فرهنگی ورزشی کل کشور، در گفتگو با پایگاه فرهنگی صادقون، از درخشش طلاب شیرازی خبر داد و گفت: الحمدالله توانستیم امسال از 5 رشته ورزشی در جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کل کشور، در 3 رشته ورزشی مقام کسب کنیم.

وی افزود: با اینکه این دوره از مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و رقابت بین شرکت کنندگان بسیار سخت برگزار می شد، اما طلاب تیم استان فارس توانستند بخوبی در این جشنواره فعالیت کنند.

جاویدی ادامه داد: از پنج رشته ورزشی در این جشنواره که طلاب کل کشور شرکت کرده بودند، مقام اول جودو تعلق گرفت به حجت الاسلام محمد رضا عسکری زاده، از طلاب نخبه و جوان حوزه علمیه منصوریه شیراز، حجت الاسلام امین الله آوند از طلاب نمونه حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) شیراز مقام دوم تپانچه و حجت الاسلام علی ضیاء از طلاب شاخص حوزه علمیه لارستان مقام دوم تکواندو را کسب کردند.

منبع: پایگاه فرهنگی صادقون

نظرات بینندگان