کد خبر: ۱۰۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
با گذشت بیش از سه سال از عُمر دولت یازدهم؛

مسکن های بی مهر اقلید در انتظار تحویل کلید

مسکن های مهری که حالا برای خانواده های اقلیدی بی مهر شده است در انتظار تحویل کلید به صاحبهایشان شبو روز می گذرانند.

به گزارش شیرازه، اوایل سال 89بود که زمینی در منطقه مسکن مهر اقلید در اختیار پیمانکار قرار گرفت تا با آورده 7میلیون تومانی مردم این زمین ساخته و تبدیل به 48واحد مسکونی بنام منازل 48واحدی شود واین تعداد خانواده بی خانه ، خانه دار شوند.

اما در حال ساخت وساز بودند که ناگهان دری به تخته خورد واین 7میلیون تومان به 15میلیون تومان ارتقاء یافت؛ مردم خوشحال از اینکه با 15میلیون تومان خانه دار میشوند و هزینه را پرداخت کردند.

کمی گذشت واین 15میلیون تومان به 20میلیون تومان تبدیل شد و مردم باز هم به فال نیک گرفتند وپرداخت کردند؛ در همین حال بود که دوباره هوا کمی ابری شد و 5میلیون روی 20میلیون آمد و جمعا25میلیون تومان از مردم گرفتند.

همین بگیر بساز ها بود که 5سال گذشت؛ قبل از اینکه هزینه 5میلیون آخر گرفته شوند متعهد شدند که پس از واریز پول؛ این واحد های کذایی یک ماهه تحویل داده می شود.

خوشبختانه پول واریز شد و خانه ها تکمیل شد؛ اینجا بود که کار اصلی آغاز شد، حال مردم کفش آهنین به پا کنند و دنبال کلید بدوند؛ این کلید که در سایه تدبیر ساخته شده است بهانه ای جز قسط بندی اقساط منازل ندارد.

یعنی از زمان تکمیل این منازل تاکنون مسوولان عزیز،  پشت میزهای خود نشسته اند و در حال قسط بندی اقساط این خانه ها هستند و البته در حال پیگیری، اما ما نمیدانیم که این قسط بندی چقدر زمان می برد ویا چه کار سختی است که 48خانواده را آواره کرده است وکسی هم حلال مشکل نیست.

امیدواریم که مسوولان ذیربط فکری به حال این خانواده ها کنند تا حداقل کمی از زیر بار سختی  بیرون بیایند و در زیر یک سقف زندگی خود را ادامه دهند.

منتظر گزارشات بعدی ما باشید. 







منبع: کلیدفارس

نظرات بینندگان