کد خبر: ۱۰۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵

جوانانی که به دست سلفی می میرند + تصاویر

عکسهای سلفی بیشتر اوقات جذاب و دیدنی هستند اما گاهی اوقات هم باعث فجایع و از دست دادن جان افراد می شود.
به گزارش شیرازه، این روزها گرفتن عکس سلفی بخصوص در میان جوانان بسیار باب شده اما هر چقدر که عکاسی به این شیوه جالب و جذاب است اما از طرف دیگر می تواند بسیار خطرناک و وحشتناک باشد.حوادثی که در سلفی گرفتن رخ داده است بهانه ای شد تا در این گزارش قربانیان جوانی را که در اثر سلفی گرفتن جان خود را از دست داده اندبه شما معرفی می کنیم.
 
جوانانی که به دست سلفی می میرند + تصاویر 
 
دختر 17 ساله ای که یک ماه به تولد 18 سالگیش مانده بود تصمیم گرفت تا روی پل آهنی قدیمی در سنت پترزبورگ برود و از ارتفاع 10 متری از منظره ترسناکی که قرار گرفته است ،سلفی بگیرد اما ناگهان با کابل برق فشار قوی برخورد کرد و نتوانست جان سالم به در ببرد.
 
جوانانی که به دست سلفی می میرند + تصاویر 
 
دختر جوان 18 ساله که برای جشن تولد دوستش تصمیم به سلفی گروهی گرفته بود در دریا غرق شد.این دختر که دانشجوی مهندسی عمران بود در حالیکه در ساحل مقابل آسیاب های بادی در حال گرفتن عکس سلفی بود با موج شدیدی قربانی شد و با وجود اینکه سریع
 به بیمارستان منتقل شد اما جان سالم به در نبرد.
 
جوانانی که به دست سلفی می میرند + تصاویر
 
 
دانشجوی 23 لهستانی هم برای گرفتن سلفی بر روی پل پوئنته دی تریان پل معروف واقع در جنوب فرانسه رفت .او با یک دست لبه نرده را گرفت و با یک دست گوشی موبایلش را اما پایش لغزید و از ارتفاع 4 متری به پایین پرت شد .پزشکان موفق به احیا وی شدند اما بدلیل
 جراحت زیاد در گذشت.
 


 
 
مدتی در فضای مجازی گرفتن عکسهای سلفی مضحک و انتشار آنها در فیس بوک باب شده بود از این رو یک جوان 18 ساله با پوشیدن لباس باب اسفنجی عکس مسخره ای را منتشر کرد که باعث شهرتش شد اما طولی نکشید زمانیکه وی تصمیم به گرفتن سلفی دیگری در سرویس بهداشتی را داشت متاسفانه پایش دچار لغزش می شود و با سر به زمین سقوط می کند.
 
جوانانی که به دست سلفی می میرند + تصاویر 
 
بازی با اسلحه ،حرکت بسیار خطرناکی که جان جوان 21 ساله مکزیکی را گرفت.در سال2014  او تصمیم گرفت تا با اسلحه پر ،عکس سلفی بگیرد اما تصادفی جان خود را گرفت.
 
 جوانانی که به دست سلفی می میرند + تصاویر
 
در اوت 2014 زن و شوهر لهستانی جلوی چشم دو فرزند 5 و 6 ساله خود در گذشتند.آنها سعی داشتند تا از لبه پرتگاه با دو فرزندشان سلفی بگیرند اما هر دو آنها مقابل چشمان فرزندانشان از صخره پرت شدند.
 زوج جوانی که شهرت زیادی به پیاده روی های طولانی داشتند اینبار برای پیاده روی و کوه نوردی به یکی از تپه های معروف واقع در ژوهانسبورگ رفته بودند و در حالیکه تصمیم به گرفتن سلفی را داشتند از لبه پرتگاه به پایین پرت شدند.
 
جوانانی که به دست سلفی می میرند + تصاویر 
 
این دختر جوان 18 ساله هم قرار بود یک ساقدوش ساده باشد.او با دوستش تصمیم گرفتند که برای جذاب تر شدن عکسهای عروسی به ایستگاه قطار بروند و روی واگن عکس سلفی بیندازند اما به محض اینکه وی تصمیم گرفت به بام واگن برود به اشتباه پایش را روی میدان الکتریکی دراطراف خط انتقال کابل قرار داد و باعث سوختگی 50 درصدیش شد و جان خود را از دست داد.
 
جوانانی که به دست سلفی می میرند + تصاویر 
 
این سلفی هم  بسیار در شبکه های اجتماعی منتشر شد و صدا کرد.این دختران جوان در حال رانندگی تصمیم به گرفتن سلفی می کنند اما راننده موفق به کنترل فرمان نمی شود و در اثر تصادف جان خود را از دست می دهند.
 
جوانانی که به دست سلفی می میرند + تصاویر 
 
خواننده محبوب و موسیقدان مطرح در نیویورک به نام جادیل پس از ملاقات پدر و مادرش در راه خانه تصمیم به گرفتن سلفی گرفت .وی در حالیکه روی موتور سیکلت نشسته بود با یک دست سلفی و دست دیگرش به فرمان بود که ناگهان در اثر برخورد با خودرو جان خود را از
 دست داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان