کد خبر: ۱۰۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
رویدادهای پلیسی استان فارس؛

كشف بيش از 16 هزار عدد مواد محترقه در فارس

جانشين فرماندهي انتظامي استان از كشف 16 هزار و 651 عدد انواع مواد محترقه در استان خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

كشف بيش از 16 هزار عدد مواد محترقه در فارس
 جانشين فرماندهي انتظامي استان از كشف مقادیر زیادی انواع مواد محترقه در فارس خبر داد.
علي ذوالقدري گفت: مأموران انتظامي استان طي 24 ساعت گذشته طرح جمع آوري مواد محترقه را در سطح استان اجرايي كردند.
وي افزود: مأموران موفق شدند 16 هزار و 651 عدد انواع مواد محترقه كشف و هشت نفر متهم را در اين رابطه دستگير كنند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه اجراي اين طرح به صورت مستمر و با جديت ادامه خواهد داشت، گفت: پليس با كساني كه بخواهند با تهيه و توزيع مواد محترقه زمينه بي نظمي و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان را فراهم سازند، بر اساس قانون برخورد خواهد كرد.
سرهنگ ذوالقدري تصريح كرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت افراد پيرامون نگهداري و توزيع مواد محترقه، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


انهدام باند سارقان منزل در فسا / دستگيري 9 سارق سابقه دار

سرهنگ علي شيبانيان فرمانده انتظامي شهرستان بيان كرد: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و تخصصي، تعداد 9 نفر از سارقان شناسايي و طي چند عمليات جداگانه و غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان فسا اظهار كرد: در بازرسی از مخفيگاه اين افراد مقادير زيادي وجه نقد و طلاجات مسروقه كشف شد.
شيبانيان با بيان اينكه تاکنون تعداد چهار نفر از مالباختگان شناسايي وصحنه های سرقت بازسازی شده است، خاطرنشان كرد: تحقيقات جهت كشف سرقتهاي احتمالي ديگر و شناسايي ساير مالباختگان همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان