کد خبر: ۱۰۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس:

ولایت، قلعه ای محکم مقابل وسوسه های شیطان

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: ولایت دژ و قلعه محکمی است که‌ ما را در مقابل وسوسه های شیطان حفظ می کند.
به گزارش شیرازه، آیت الله اسداله ایمانی امروزدر جمع طلاب حوزه علمیه امام رضا علیه‌السلام شهرستان جهرم با اشاره به تبعیت از ولی فقیه گفت: اگر به دژ ولایت وارد شویم و ولایت امیرالمومنین را ادامه دهیم به ولایت ولی امر مسلمین در عصر حاضر می رسیم و در این قلعه حجت پیدا میکنیم که بر اساس هدایت‌ ولی امر مسلمین حرکت کنیم.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن طلاب، گفت: تجربه و تاریخ اسلام تایید می کند که لغزش ها، هوا و هوس ها و فریب ها بسیاری از افرادی که با رسول خدا بودند را به سمت و سوی دیگری برد و از آن حالتی که در ابتدای حرکت داشتند غافل کرد.
آیت الله ایمانی با بیان اینکه باید هر لحظه انتظار وسوسه های شیطان را داشته باشیم، گفت: برای نجات از این وسوسه ها باید به دژ و قلعه محکمی پناه برد که این دژ ولایت است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وضعیت کسانی که در دوران انقلاب از مسیر ولایت منحرف شده اند، یادآور شد: آنها که در دوران پس از انقلاب از ولایت فاصله گرفتند ابتدا با توجیه، پس از آن با اجتهاد شخصی و با تردید در کارها و اتهام زنی از مسیر ولایت منحرف شده اند.
منبع: صدا و سیمای فارس
نظرات بینندگان