کد خبر: ۱۰۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
دردانشگاه شیراز؛

تفاهم نامه همکاری دانشگاه شیراز و دانشگاه دولتی استرالیا

دانشگاه شیراز و دانشگاه دولتی و سترن سیدنی استرالیا تفاهم نامه همکاری های علمی ، پژوهشی امضا کردند.
به گزارش شیرازه، مدیر امور بین الملل دانشگاه شیراز با اعلام این خبر گفت: این  تفاهم نامه درزمینه تبادل استاد و دانشجو، اجرای مشترک طرح های علمی - پژوهشی، توسعه همکاری های علمی، ایجاد فرصت های علمی در دانشگاه وست سیدنی برای دانشجویان دانشگاه شیراز و تبادل اطلاعات و دستاوردهای علمی بین دو دانشگاه است.
دکتر عظیمی فر با بیان اینکه این تفاهم نامه، افزایش سطح علمی دانشگاه را در پی دارد افزود: بر اساس این تفاهم نامه، گروه های دانشجویی از دو دانشگاه می توانند به دانشگاه دیگر اعزام شوند.
وی گفت: به موجب این تفاهم نامه دانشجویان استرالیایی می توانند با سفر به ایران از امکانات آموزشی دانشگاه شیراز بهره مند شوند و در دوره های کوتاه مدت دانش افزایی زبان فارسی شرکت کنند وضمن یادگیری زبان فارسی، با فرهنگ ایران آشنا شوند.
عظیمی فر افزود: تبادل اطلاعات با کشورهای مختلف جهان و مراکز تحقیقاتی معتبر داخل و خارج از کشور در برنا مه های دانشگاه است.
وی گفت: در دوره مدیریتی جدید دانشگاه شیراز، بیش از 20 تفاهم نامه علمی بین دانشگاه شیراز و دانشگاه های کشورهای مختلف مانند آلمان، فرانسه، ترکیه،استرالیا، ایتالیا، رومانی، کویت و عراق امضا شده و دانشگاه شیراز در انجمن بین المللی دانشگاه های جهان (IAU) مجددا عضویت یافته است.

نظرات بینندگان