کد خبر: ۱۰۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

از خانواده شهید سیاوش عابدی در سپیدان تجلیل شد

مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور امام جمعه شهرستان،معاون فرماندار،بخشدار مرکزی وجمعی ازمدیران شهرستان ونیروهای انتظامی ونظامی در منزل پدر شهید عابدی برگزار گردید .

به گزارش شیرازه، مراسم زیارت عاشورا با حضورامام جمعه شهرستان ،جهانخواه معاون فرماندار،پاک نژادبخشدار مرکزی وجمعی از مدیران شهرستان ونیرو های انتظامی ونظامی وکارکنان آموزش وپروش ،اعضا شورای اسلامی شهر اردکان  در منزل پدر شهید معظم سیاوش عابدی برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان ضمن عرض تسلیت شهادت بانوی دوعالم فاطمه زهرا(س)،ولایت محوری را از وجه مشترک بین حضرت زهرا(س) وشهدا برشمرد واظهار داشت:نقش ولایت در جامعه به اندازه ای مهم می باشد که حضرت زهرا(س)جان خود را در این راه فدا نمودند .


وی در ادمه افزود؛شهدای ما در ولایت پذیری و ولایت محوری حضرت زهرا را الگوی خود قرار دادنده اندواین خصلت خوب را از ایشان به ارث برده اند.امام جمعه شهرستان با اشاره به عملیات های جنگ تحمیلی تصریح کرد:شهدا به جهت ارادت زیادی که به حضرت زهرا(س) داشتند،عملیات خود را با رمز یازهرا(س)آغاز می کردند که ضرورت دارد ما نیز در جنگ با هوای نفس از این رمز استفاده نماییم. درپایان این مراسم از پدر معظم شهید عابدی تجلیل شد.گفتنی است شهید سیاوش عابدی در هفتم بهمن سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در اثر اصابت ترکش در سن هیجده سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.







منبع: مارگون

نظرات بینندگان