کد خبر: ۱۰۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

نشانه های فرو پاشی اسرائیل پدیدار شده است

خطیب جمعه فیروزآباد گفت: مقدمه فروپاشی اسرائیل آغاز شده است و این یک حرف نو و جدیدی است که دشمنان نمیخواهند بپذیرند ولی این فروپاشی آغاز شده است و با توجه به شکست های اسرائیل از حزب الله لبنان و گروه های فلسطینی مقدمه فروپاشی اسرائیل آغاز شده است.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد در خطبه دوم نماز جمعه فیروزآباد ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: پیامبر اکرم (ص) همواره به حضرت زهراء (س) احترام می گذاشت و فاطمه (س) را پاره تن خود می دانست وسفارش و تاکید پیامبراحترام ویژه به حضرت فاطمه (س) بوده است.

وی اظهار داشت: با مطالعه وصیت نامه حضرت فاطمه (س) که به امیرالمومنین (ع) سفارش شده بود تا مردم و حاکمان ظالم مدینه در مراسم تشییع آن بزرگوار شرکت نکنند می توان دید که مردم و حاکمان مدینه چه ظلم های در حق حضرت فاطمه (س) که  نکردند.

هاشمی زاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاسیه کنفراس بین المللی اسلامی تهران که به حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شده بود بیان داشت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، فلسطین مهمترین و محوری ترین مسئله جهان اسلام است و محوری ترین مسئله جهان امروز باید مسئله فلسطین باشد زیرا قبله اول مسلمان در حال از بین رفتن است.

امام جمعه فیروزآباد در ادامه به طرح های دشمنان اسلام برای منحرف کردن مسلمانان از مسائل اصلی پرداخت و به وجود آمدن داعش در سوریه و عراق را، برای سرگرم کردن کشور های اسلامی دانست و گفت: کشور های اسلامی باید به فکر این باشند که این جورسومه فساد را از منطقه بیرون کنند.

امام جمعه فیروزآباد یکی از بیانات مهم مقام معظم رهبری در اجلاسیه را پدیدار شدن نشانه های فرو پاشی اسرائیل دانست و گفت: مقدمه فروپاشی اسرائیل آغاز شده است و این یک حرف نو و جدیدی است که دشمنان نمیخواهند بپذیرند ولی این فروپاشی آغاز شده است و با توجه به شکست های اسرائیل از حزب الله لبنان و گروه های فلسطینی مقدمه فروپاشی اسرائیل آغاز شده است.

منبع: فیروزنا

نظرات بینندگان