کد خبر: ۱۰۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
فجرسپاسی به لیگ دو نزدیک تر شد؛

باخت بدموقع فجرشهیدسپاسی در بازی 6 امتیازی

در چهارچوب دیداری معوقه از هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، تیم فجرسپاسی در یک دیدار بسیار حساس مغلوب میهمان مسجدسلیمانی خود شد.
به گزارش شیرازه در چهارچوب دیداری معوقه از هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، دیروز از ساعت 14:00 دو تیم فجر سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند.
این دیدار در حالی آغاز شد که بازی دو تیم فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان در واقع نبرد شش امتیازی قعر جدولی ها محسوب میشد، جایی که فجرسپاسی 20 امتیازی میزبان نفت مسجدسلیمان 21 امتیازی بود. فجرسپاسی که در هفته های اخیر برابر رقیبان مستقیمش در انتهای جدول نتایج خوبی گرفته امیدوار بود با برتری در این دیدار  پس از مدت ها خود را از منطقه قرمز جدول جدا کند.


تیم فجرسپاسی در این دیدار با ترکیب ترکیب محمدصالح خلیل‌آزاد، سیداحمد حیات‌منش، ایمان سلیمی، علی مصلی‌نژاد، احسان جودکی، ایمان باصفا، مهدی کریمیان، محسن فیاض‌بخش، علی غلامرضاپور، محمدجواد جلالی و نادر محمدنژاد (59- بابک عبدالله‌زاده) روانه میدان شد.
تیم نفت مسجد سلیمان نیز با ترکیب مسعود پورمحمد، رامین قربانی، رضا یزدان‌دوست، مجتبی بیژن، میلاد شیخی سلیمانی، امین جهان‌کهن، شهاب زندی، سعید خردمند (89- ایمان رئیسی نسب)، احمد داودی، نیما پرتوی (75- میلاد صالحوند) و اکبر آفاقی (87- میلاد خدایی) و سرمربیگری محجمود فکری پا به این میدان گذاشت.
در حالی که بازی در نیمه اول به صورت پایاپای دنبال میشد، اما نیمه دوم با بخت و اقبال نفتی ها همراه بود و با گل های اکبر آفاقی (56 و 77) نیما پرتوی (72) با نتیجه 3 بر صفر در جدالی سرنوشت ساز از فجرسپاسی پیش افتادند. تیم فجر نیز در دقیقه 93 توسط علی غلامرضا پور به گل رسید تا این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود نفتی ها به پایان برسد.

شرح گلها:
گل اول نفت مسجد سلیمان (اکبر افاقی 55)
نفت مسجدسلیمان روی یک شروع مجدد و پاس زیبای شهاب زندی از میانه های زمین نفت مسجدسلیمان توپ را به اکبر افاقی رساند و این بازیکن هم در حالتی که با اکبر افاقی تک به تک شده بود توپ را به تور دروازه فجری ها چسباند.

گل دوم نفت مسجد سلیمان (نیما پرتوی 71)
ضد حمله پر تعداد بازیکنان نفت مسجدسلیمان و پاس رامین قربانی بهدنیما پرتوی رسید و این بازیکن در حالت تک به تک با صالح خلیل آزاد دروازه فجر سپاسی را برای دومین بار باز کرد.

گل سوم نفت مسجد سلیمان(اکبر افاقی 77)
سلسله مراتبی از اشتباهات فجری ها باعث شد نفت مسجدسلیمان در حالت ضد حمله در آید و اکبر افاقی مهاجم سرعتی نفت مسجدسلیمان که باز هم با دروازبان فجری ها تک به تک شده بود و پاس سعید خردمند به این بازیکن رسید و دروازه خالی را باز کرد.

تک گل فجرسپاسی(علی غلامرضاپور 93)
علی غلامرضاپور در پش مدافعان نفت صاحب توپ شد و با ضربه پای چپ تک گل تیم میزبان در این مسابقه را به‌ثمر رساند.


فجرشهید سپاسی شیراز با این باخت همچنان با 20 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی رقابت ها ماند تا بیش از پیش خطر سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور را احساس کند. تیم نفت مسجد سلیمان نیز که یکی از کاندیداهای سقوط بود با کسب این برد ارزشمند از منطقه خطر فاصله گرفت.

نظرات بینندگان