کد خبر: ۱۰۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
فرماندهی انتظامی شهرستان فراشبند خبر داد:

تشدید برخورد با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و ناخوانا

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند گفت:رانندگانی که با خودروهای فاقد پلاک اقدام به رانندگی در شهر می کنند تخلف محسوب و مجازات های نیز در قانون پیش بینی شده و با افراد متخلف در این رابطه برخورد خواهد شد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ" علی رزمجوی "فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند در پی انتشار خبر جولان خودروهای فاقد پلاک در سطح شهرستان در فضای مجازی در تشریح این خبر افزود:  رانندگانی که با خودروهای فاقد پلاک اقدام به رانندگی در شهر می کنند تخلف محسوب و مجازات های نیز در قانون پیش بینی شده و با افراد متخلف در این رابطه برخورد خواهد شد.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: مامورین  پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان فراشبند از ابتدای سال تا کنون طرح برخورد با خودروهای فاقد پلاک در سطح شهرستان فراشبند به مرحله اجرا گذاشتند که در راستای طرح مذکور تعداد 43  دستگاه خودرو توقیف، و روانه پارکینگ شده اند.

در ادامه سرهنگ رزمجوی گفت: خودروهای توقیف شده تا زمان ارائه مدارک و پلاک خودرو به پلیس راهورشهرستان فراشبند  همچنان خودروها توقیف خواهند بود و رانندگان متخلف نیز مبلغ 40 هزار تومان جریمه خواهند شد.

درخاتمه اشاره به جرم بودن دستکاری پلاک وسایل نقلیه اظهار داشت:در مواقعی که دستکاری کردن پلاک برای مامورین راهور شهرستان محرز شود به استناد ماده 720 قانون مجازات اسلامی، رانندگان به مراجع قضایی معرفی و به حبس از شش ماه تا یک سال محکم می شوند. این طرح برخورد با خودروهای فاقد پلاک با جدیت ماموران پلیس راهور شهرستان فراشبند به صورت مستمر تا سال 96 و به خصوص درتعطیلات ایام نوروز، و بارانندگانی که از قانون و مقررات راهنمایی ورانندگی سرپیچی کنند متخلف شناخته شده و به شدت برخورد خواهد شد.
نظرات بینندگان