کد خبر: ۱۰۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
شهید چمران لارستان به جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد؛

قهرمانی تیم هندبال شهیدچمران لارستان در لیگ برتر کشور

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با قهرمانی مقتدرانه در لیگ برتر کشور به جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد.
به گزارش شیرازه در آخرین هفته از بازی‌های لیگ برتر این فصل هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان که تا پیش از این تمامی مسابقات خود را با بُرد پشت سر گذاشته بود، توانست با پیروزی برابر حریف اصفهانی‌اش نخستین بار جام قهرمانی را به دست آورد و جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را از آن خود کند.

در هفته چهاردهم این رقابت‌ها سه دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و به دلیل آنکه تیم‌های نخست تا سوم با نتایج هفته گذشته جایگاه خود را می‌دانستند این بازی‌ها به صورت تشریفاتی برگزار شد.

در نخستین بازی تیم تأسیسات دریایی با توجه به شکست هفته گذشته در مقابل تیم لارستان، برابر هدف پویان جوان قم قرار گرفت و توانست در پایان با نتیجه 28 بر 23 حریف قمی خود را شکست دهد.

در دیگر بازی تیم هیئت هندبال البرز به رغم پیروزی 27 بر 24 برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 5 امتیاز به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

در بازی پایانی این هفته تیم شهید چمران لارستان توانست با نتیجه 29 بر 23 برابر ذوب آهن اصفهان به برتری دست یابد تا ضمن حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود در این فصل علاوه بر کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات آتی جام باشگاه‌های آسیا را نیز به دست آورد.

تیم شهرداری بم نیز که در این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود با 2 امتیاز قعرنشین شد و به همراه تیم کرج به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

در جدول رده‌بندی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با 24، تأسیسات دریایی با 20، ذوب آهن با 16، هدف پویان جوان قم با 9، فولاد مبارکه سپاهان با 6، هیأت هندبال البرز با 5 و شهرداری بم با 2 امتیاز در جایگاه نخست تا هفتم قرار گرفتند.


نظرات بینندگان