کد خبر: ۱۰۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
معاون سپاه فجر:

مسابقات علمی بسیج بهترین بستر برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت: مسابقات علمی بسیج بستری فراهم برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است.

به گزارش شیرازه، سعید کوشکی بعدازظهر امروز در آیین اختتامیه مسابقات علمی سحاب اظهار داشت: دانش‌آموزان مبتکر افتخار کشور هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم حمایت از دانشمندان جوان و دانش آموزان برتر را افتخار خود می‌داند.

 وی افزود: پیشرفت‌های علمی ایران در بین کشورهای جهان زبانزد است و ما از طرف مجموعه علمی بسیج و سپاه فارس به والدین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات به خاطر تربیت فرزندان مبتکر و خلاق تبریک می‌گوییم.

کوشکی با بیان اینکه عزت، استقلال و پیشرفت امروز ایران مرهون تلاش دانشمندان است، ادامه داد: دانش آموزان مبتکر افتخار کشور هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم حمایت از دانشمندان جوان و دانش‌آموزان برتر کشور را افتخار خود می‌داند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر خطاب به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات علمی سحاب، گفت: هم سن و سال‌های شما در دوران دفاع مقدس با ایثار جان خود از انقلاب اسلامی و ایران دفاع کردند و امروز حرکت در مسیر سربلندی کشور و دستیابی به پیشرفت‌های علمی وظیفه مهم شماست.

کوشکی همچنین با تأکید بر اینکه مسابقات علمی بسیج بهترین بستر برای شکوفایی استعدادهای جوانان به‌ویژه دانش آموزان است، گفت: سازمان بسیج علمی و سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس از طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه دانش‌آموزان و نخبگان علمی استان حمایت می‌کنند.

این دوره از مسابقات علمی سحاب با همکاری سازمان بسیج علمی و سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس و در رشته‌های رباتیک، هوافضا و سازه‌های ماکارونی با حضور دانش آموزان سراسر استان به مدت سه روز و به میزبانی دانشگاه صنعتی شیراز برگزار شد.

منبع: تنویر

نظرات بینندگان