کد خبر: ۱۰۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
فرماندار ویژه ی جهرم در تکذیب برخی شایعات:

سد محمود آباد توسط سازمان منطقه ای آب استان فارس احداث شده

فرماندار ویژه ی جهرم گفت :بند تغذیه مصنوعی محمد آباد بیش از 30 سال پیش جهت مهار سیل آب ها و روان آب ها توسط سازمان منطقه ای آب استان فارس احداث شده و مالکیت، نگهداری و بهره برداری آن به هیچ عنوان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبوده است.به گزارش شیرازه

به گزارش شیرازه، پس از وقوع بارندگی های فراوان در هفته گذشته در شهرستان جهرم و شکسته شدن بند تغذیه مصنوعی محمدآباد و جاری شدن سیل در چند قسمت و وارد شدن خسارت به تاسیسات زیربنایی، خانه ها و اموال برخی از مردم فرهنگ شهر، زیباشهر و برخی نقاط دیگر، شنیده ها حاکی از پخش شایعه ای مبنی بر شکسته شدن سیل بند محمد آباد توسط سپاه بود که در این وضعیت، فضای روانی را برعلیه نیروهای خدوم و زحمت کش سپاه وبسیج به راه انداخت.
علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم با  تاکید بر حضور به موقع و فعالیت های اثرگذار سپاه و بسیج شهرستان جهرم گفت: حضور به موقع بسیجیان و سایر دستگاه ها و نهاد های خدمات رسان در مقابله با بحران در شهرستان جهرم ستودنی بود .

وی با رد و تکذیب شایعه ی شکسته شدن بند تغذیه مصنوعی محمد آباد توسط سپاه افزود: بند تغذیه مصنوعی محمد آباد بیش از 30 سال پیش جهت مهار سیل آب ها و روان آب ها توسط سازمان منطقه ای آب استان فارس احداث شده و مالکیت، نگهداری و بهره برداری آن به هیچ عنوان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبوده است. 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تأکید بر هوشیاری مردم و رسانه ها در چنین مواقعی اظهار داشت: رسانه ها و افکار عمومی نباید اجازه دهند که گروههای معاند و ضد انقلاب از اینگونه مسائل و اتفاقات بهره برداری سیاسی کنند. 

محمد صادق شادمند فرمانده سپاه جهرم نیز در این باره با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که می فرماید" مردم ولی نعمتان ما هستند" گفت: افتخار سپاه و بسیج که خودشان از مردم هستند و در خدمت مردم و هرکجا که نیاز انقلاب اسلامی باشد با قوت و قدرت در صحنه حاضر و به انجام وظیفه می پردازند. 


فرمانده سپاه جهرم با رد شایعه‌ی تخریب بند محمد آباد توسط سپاه و بسیج با اشاره به خدمت جهادی بسیج و سپاه در این بحران اظهار داشت: حضور بسیجیان همانند دیگر سازمانها و نهادها در این امدادرسانی ها به دلیل خدمت به مردم دارالمومنین و اطاعت از اوامر ولی امر بمسلمین جهان بوده است.

شادمند تصریح کرد: ساخت، نگهداری، مالکیت و بهره برداری از بند تغذیه مصنوعی محمد آباد هیچ گونه ارتباطی با سپاه و بسیج نداشته و ندارد. 

وی افزود: تخریب و مهندسی آن هم هیچ گونه ارتباطی با سپاه و بسیج نداشته است و این شایعه را به شدت تکذیب می کنم. 

فرمانده سپاه جهرم با بیان دشمنی معاندان نظام و انقلاب و بهره برداری های آنها از چنین فرصتهایی تصریح کرد: اینگونه شایعات توسط خناسان و معاندان انقلاب که همیشه و همه حال در همه زمینه ها از سپاه و بسیج و دلاورمردان عرصه‌ی پیکار زخم خورده اند، منتشر می شود در حالی که ما باکی از این شایعات نداشته و نداریم و با تمام قدرت در راه خدمتگذاری مردم با افتخار ایستاده ایم و بی منت به مردم شریف، نظام و انقلاب و ولی امرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) خدمت می کنیم.

منبع: پسین جهرم


نظرات بینندگان