کد خبر: ۱۰۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
مسؤول بسیج دانشجویی دانشکده شهید باهنر شیراز خبر داد:

خاک‌سپاری شهید گمنام در دانشکده شهید باهنر شیراز

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر شیراز از خاک‌سپاری شهید گمنام در این دانشکده خبر داد.

به گزارش شیرازه، آرمان عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید گمنام در دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر شیراز اظهار داشت: صبح چهارشنبه مصادف با یازدهم اسفند ماه جاری، این دانشکده میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود و پیکر مطهر این شهید والامقام در این دانشکده تشییع و خاک‌سپاری می‌شود.

وی افزود: شهیدی که در دانشکده شهید باهنر به خاک سپرده خواهد شد در منطقه شرهانی و در عملیات محرم به شهادت رسیده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر شیراز از برگزاری مراسم شبی با شهدا و شب وداع با شهید گمنام در سه‌شنبه‌شب هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: تشییع و خاک‌سپاری شهید در دانشگاه باعث همدلی بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان می‌شود، در این راستا طی این هفته شاهد حضور یک شهید گمنام در دانشکده شهید باهنر شیراز خواهیم بود.

عباسی ادامه داد: مردم شیراز و استان فارس، دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان عزیز با حضور پرشور خود در مراسم استقبال، تشییع و خاک‌سپاری شهید گمنام در دانشکده شهید باهنر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهدا با مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن نشان دادند که فرزندان ایران اسلامی در مقابل زور و ستم تسلیم نمی‌شوند گفت: مردم، دانشجویان، مسئولان و تلاشگران می‌توانند با الگو گیری از هدف شهدا ادامه‌دهنده راه آنها باشند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان