کد خبر: ۱۰۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵

راه اندازی سایت فروش اینترنتی صنایع‌دستی استان فارس راه‌اندازی شد

رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس از راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی صنایع دستی خبر داد و گفت: این سایت در نمایشگاه سراسری صنایع دستی رونمایی می‌شود.
به گزارش شیرازه، رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس از راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی صنایع دستی خبر داد و اظهار داشت: این سایت در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در اسفندماه در ارگ کریم خان زند رونمایی می‌شود. 

سامان گورنگی با بیان اینکه اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس بر فعالیت این سایت نظارت دقیق دارد،گفت:  تولیدکنندگان صنایع دستی عضو اتحادیه و فعالان حوزه صنایع دستی می‌توانند محصولات خود را از طریق این سایت به فروش برسانند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس افزود: تمامی محصولات با مهر تائید اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی ارائه می‌شود.

گورنگی با اشاره به اینکه تاکنون تمامی فروش صنایع دستی استان به شیوه سنتی انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: عدم بازاریابی مناسب و عدم توجه به نیاز مخاطب از مهم‌ترین مشکلات فروش سنتی صنایع دستی استان فارس است.

وی تصریح کرد: مطالعات درباره بازار، سلیقه‌یابی مخاطب و تولید براساس نیاز مخاطب مواردی است که در سایت فروش اینترنتی صنایع دستی استان به آن توجه شده و امید است که فروش اینترنتی بتواند سبب رونق صنایع دستی استان فارس شود. 

رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس بیان کرد: آدرس سایت اینترنتی Shzhandiart.ir است که مخاطبان با همین آدرس در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام هم می‌توانند از کالاهای در معرض فروش مطلع شوند. 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان