کد خبر: ۱۰۶۹۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
هاجری عضو شورای شهر شیراز:

شورای چهارم حاضر است از پرونده درخشان کاری در هر محفلی دفاع کند/ تنها در قسمت فرهنگی می توانم پاسخگو باشم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز گفت:اگر نتوانم از کارهایم دفاع کنم و کارانه قابل قبولی ارائه بدهم ماندنم در این مسئولیت شرعا مشکل دارد.
به گزارش شیرازه، محمدرضا هاجری روز گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در پایان نطق پیش از دستور خود در واکنش به منتقدین شورای شهر گفت: شورای چهارم و شهرداری حاضر است از پرونده درخشان کاری خویش در هر محفل و مجلسی دفاع کند و پاسخگو بوده و خواهد بود.یکطرفه به قاضی رفتن و بدون شنیدن پاسخ از اعضای شورا و شهرداری آنها متهم به انواع و اقسام کم کاری ها نمودن، نشان از عدم بلوغ کوتوله های سیاسی است که می خواهند همچون رفتار زشت برادر حاتم طائی خودی نشان دهند، اما بدون رقیب و پاسخگو.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز امروز در گفتگو با خبرنگار شیرازه بیان داشت: در حوزه فرهنگی در هر کجای ایران درخواست مناظره، مصاحبه و تعامل داشتند حضور پیدا خواهم کرد و درباره کارهایی که انجام داده ام دفاع می کنم؛ اما نه با شانتاژ و تبلیغات، بلکه با مستندات صحبت می کنم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی مسئولیت داشته ام و نقدها را می شنوم، افزود: در موضوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شهر شیراز کارهایی که انجام داده ایم قابل دفاع هستند و حاضرم لیست آنها را تهیه کنم.

هاجری با اظهار اینکه من نماینده کل شورا نیستم و تنها در قسمت فرهنگی می توانم پاسخگو باشم، بیان کرد: افرادی مثل معاونت فرهنگی، روابط عمومی و روابط بین الملل که در شهرداری فعالیت می کنند را نیز حاضرم برای مناظره و پاسخگویی به سوالات بیاورم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با بیان اینکه رای مردم حق الناس است، تصریح کرد: اگر حق الناس را ضایع کردم صد در صد حق الله را هم زیر پا میگذارم.

وی در انتها گفت: اگر نتوانم از کارهایم دفاع کنم و کارانه قابل قبولی ارائه بدهم ماندنم در این مسئولیت شرعا مشکل دارد.

گفتنی است تاکنون چندین مرتبه یکی از تشکل های دانشجویی و شهردار اسبق یکی از مناطق شیراز، اعضا شورای شهر را برای برگزاری مناظره دعوت کرده اند که تا امروز پاسخی از طرف شورا داده نشده است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
0
همین که صادقانه کار کردند متشکیریم
صالحی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
0
دست از سر شهر بردارید ارائه کارنامه درخشان و روشن تر از ماهتان پیشکش! البته نسخه امثال هاجری را مردم در 29 اردیبهشت می پیچند و اگر خدا بخواهد امثال ایشون باید بروند ...