کد خبر: ۱۰۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

حضور برق جدید شیراز در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور

با برگزاری روز پایانی مسابقات لیگ دسته دوم چهره12تیم صعود کننده به دور پایانی مشخص شد و تیم برق جدید شیراز با کسب مقام نخست گروه خود، بعنوان نماینده استان فارس برای رسیدن به لیگ دسته یک تلاش می کند.
به گزارش شیرازه با برگزاری روز پایانی مسابقات لیگ دسته دوم چهره12تیم صعود کننده به دور پایانی مشخص شد و تیم برق جدید شیراز با کسب مقام نخست گروه خود، بعنوان نماینده استان فارس برای رسیدن به لیگ دسته یک تلاش می کند.
در گروه اول تیم های برق نوین شیراز،اروند خرمشهر،نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه با قرار گیری در مکان های اول تا چهارم جدول راهی مرحله پایانی شدند.
در پایان دور نخست مسابقات لیگ دسته دوم 12تیم به مرحله پایانی صعود کردند و باید این12تیم در دو گروه6تیمی برای صعود به لیگ یک به رقابت بپردازند.
در قرعه کشی مرحله دوم  لیگ دسته 2 بزرگسالان که مقرر است امروز چهارشنبه برگزار شود، سیدبندی به شرح ذیل می باشد؛

سید شماره 1 شامل تیم های اول گروههای 3گانه در مرحله اول؛

برق جدید فارس - شهرداری کاشان - شهرداری همدان.



سید شماره 2 شامل تیم های دوم گروههای 3گانه در مرحله اول؛

کارون اروند خوزستان - شهرداری فومن - شهرداری تبریز.



سید شماره 3 شامل تیم های سوم گروههای 3گانه در مرحله اول؛

نفت و گاز گچساران - شهرداری ماهشهر - شاهین شهرداری بوشهر.


سید شماره 4 شامل تیم های چهارم گروههای 3گانه در مرحله اول؛
نفت امیدیه - داماش گیلانیان - هف سمنان.

قرعه کشی مرحله پایانی این مسابقات امروز چهارشنبه 95/12/11در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد و 12 تیم فوق  با انجام قرعه کشی در دو گروه 6 تیمی قرار خواهند گرفت که در پایان این دوره از مسابقات تیم های اول مستقیما به لیگ یک فصل آتی صعود خواهند کرد و تیم های دوم نیز در یک دیدار پلی آف به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا سومین تیم صعودکننده به لیگ یک را مشخص کنند.


نظرات بینندگان