کد خبر: ۱۰۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
ساعت 14:30 امروز - انزلی؛

لیگ دسته اول فوتبال کشور / جدال صعود و سقوط

در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال امروز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه تیم فجر شهیدسپاسی شیراز میهمان ملوان بندرانزلی خواهد بود.
به گزارش شیرازه تیم فجر شهید سپاسی در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال میهمان ملوان بندر انزلی است. این دیدار ساعت 14:30 امروز چهارشنبه 11 اسفندماه در ورزشگاه تختی انزلی به داوری تورج حق‌وردی برگزار می‌شود.

این دیدار در حالی برگزار می شود که فجری ها در انتهای جدول قرار داشته و به طور جدی خطر سقوط را احساس می کنند و می بایست برای فرار از این منطقه 3 امتیاز بازی امروز را بدست آورند. در سوی دیگر میدان ملوانی ها قرار دارند که با توجه به جایگاه خوبی خود، برای صعود به لیگ برتر می جنگند و میخواهند هر طور که شده این 3 امتیاز را به چنگ آورند. 

در واقع می توان این دیدار را جدال صعود و سقوط نامید، در حالی که تیم فجر شهید سپاسی همچنان در حال از دست دادن امتیاز است. تیم فجر در این دیدار مقابل تیم ملوان بندر انزلی بازی سختی خواهد داشت چراکه تیم ملوان که در رده سوم جدول قرار دارد با تیم دوم جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد بنابراین تمام تلاش خود را می‌کند تا از این دیدار خانگی 3 امتیاز کامل را کسب کند و همین موضوع کار را برای شاگردان پیروانی سخت‌تر خواهد کرد.

تیم فجر در حال حاضر با 4 برد، 8 تساوی و 13 شکست و کسب 20 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد. تیم ملوان نیز تاکنون 11 برد، 10 تساوی و 4 باخت را تجربه کرده است و در حال حاضر با 43 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. تیم سپیدرود رشت، گل‌گهر سیرجان به ترتیب در رده اول و دوم جدول قرار دارند.


نظرات بینندگان