کد خبر: ۱۰۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

تیم فجر رودخور قهرمان مسابقات جام فجر بخش قطرویه شد

تیم فجر رودخور به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال زمین خاکی بخش قطرویه که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شده بود، دست یافت.

به گزارش شیرازه، مسابقات فوتبال زمین خاکی بخش قطرویه که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و شهدای والا مقام بخش  قطرویه آغاز شده بود با قهرمانی تیم فجر رودخور به پایان رسید.
در روز پایانی این مسابقات که دو تیم فوتبال فجر رودخور و شهدای شهرک وزیره با هم به رقابت پرداختند، با پیروزی 4 بر 2 تیم فجر رودخور به پایان رسید؛ در این دوره از مسابقات 5 تیم حضور داشتند که تیم فجر رودخور به مقام قهرمانی و تیم های شهدای ریزاب و  شهید اندرز چاه هفتم و کتاباد به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند .

گفتنی است: سعید اشرف از تیم فوتبال شهدای ریزاب با زدن 5 گل بعنوان آقای گل این مسابقات دست یافت و تیم شهدای قطرویه نیز عنوان تیم اخلاق را به خود اختصاص داد.

در اختتامیه این مسابقات که با حضور رضایی بخشدارقطرویه، مختاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نی ریز، باستانی شهردار قطرویه و جمعی از ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش برگزار شد.


لازم به ذکر است: به تیم های برتر جوایزی اهدا و از برگزار کنندگان این مسابقه و سید جلال کافی رنجبر خیر نیکوکار و خانواده محترم مرحوم علی باقی نژاد جهت کمک های مادی و معنوی تقدیر و تشکر صورت گرفت.





منبع:  نبض نی ریز


نظرات بینندگان