کد خبر: ۱۰۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

مدیرکل جدید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس کیست؟

اکنون پس از یک رفت و برگشت حدودا یکساله او به تیم استانداری فارس پیوسته است.
به گزارش شیرازه، هفته گذشته با صدور حکمی از سوی محمدعلی افشانی استاندار فارس، سیدعلی نقی طبیب لقمانی به عنوان مدیر کل جدید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب شد.

پس از آن که شبیر زارع خفری به فرمانداری سپیدان منصوب شد، علی نقی لقمانی جای او را در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گرفت. علی نقی لقمانی سال گذشته برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از زادگاهش؛ کازرون کاندیدا شد اما صلاحیت او از سوی شورای نگهبان احراز نشد و او نتواست وارد بهارستان شود. چندی بعد این بار نه در کسوت نمایندگی که به عنوان مدیرکل امور مجلس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور توفیق حضور در مجلس را پیدا کرد.

اکنون پس از یک رفت و برگشت حدودا یکساله او به تیم استانداری فارس پیوسته است. بنا به نوشته برخی رسانه های کازرون، لقمانی سال گذشته زمانی که تبلیغات انتخابات مجلس دهم هنوز شروع نشده بود؛ اظهارات عجیب و غریبی داشته است. کازرون نگاه یکی از رسانه های محلی در این باره می نویسد: لقمانی: « امام بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ فرمودند من جام زهر را نوشیدم، جام زهر نبود بلکه جام تدبیری بود که حضرت امام نوشید ». یا این که لقمانی: «علت عدم حضور بنده در انتخابات های گذشته، دیکتاتوری و خفقان ایجاد شده از سوی دولت احمدی نژاد بود.»
جالب این که او در دولت اول احمدی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان و در دولت دوم احمدی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس بود.

باید منتظر ماند، مهندس علی نقی لقمانی که در دولت گذشته اصولگرا بود و در دولت کنونی اصلاح طلب اعتدالی، در پست جدید عملکردش چگونه خواهد بود؟
برچسب ها: علی نقی لقمانی
نظرات بینندگان